Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Furt, jeg fikk bare 5! 2 tisper og 3 hanner.. Veldig rar farge kombo på noen av de :P

Jeg fikk et kull på bare 2 i går og var litt skuffa, men 11 stk var litt i overkant :P

Hvordan får man solgt de egentlig? :P Så ppssst. har hele 12 valper etter Thorvald til salgs. Beholder en selv fra det største kullet :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen farge har du fått på dine? Ene min har grizzly tegninger tror jeg det het, ligner ikke på Leo :P

Myyye rart. Skavvise.

Chocolate with Red Points and Light Undersides

Fawn with Black Grizzle

Black

Black with Light Undersides

Red with Black Grizzle and Light Undersides

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å minke serriøøøøøst med penger for meg. Har noen peiling på hva man kan gjøre for å bli rikere? Og nei, jeg gidder ikke å betale masse fra egen konto :angel:

Gå til Atlas og Games. Der har du enkle spill hvor poengene du får i spillet gjøres om til penger i FP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.furry-paws.com/kennel/index/1091437 her er kullene mine, men vet ikke hvordan man får solgt?

Vet ikke jeg heller. Men man må visst være i høyere level for å kjøpe andre sine valper. 3 eller noe. Men når jeg trykte på linken din er det noen av hundene som har en stjerne foran navnet sitt. Hva kommer dette av da? Tror ikke jeg har x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når du når level 5 så får du ditt første profesjonspoeng. De kan du bruke på ulike profesjoner som gir deg fordeler innenfor det feltet du vil fokusere på (trener, konkurranse, oppdrett...) samt høyere lønn. En av disse er veterinær og når du har brukt tre poeng på veterinær så kan du åpne egen klinikk.

Men du har daglig lønn fra du starter spillet. :)

Angående det å selge valpene, så kan du velge valper i kullet som du setter på "reserve". Disse kan da reservers og kjøpes av andre, slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooor kanskje stjernene betyr at de er tilgjengelig for avl? Er ikke helt sikker...

Hvordan er det med kennelnavn egentlig? Må man sette kennelnavnet sitt manuelt foran valpene, eller blir det automatisk lagt til, men man må ha høyere level for å kunne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooor kanskje stjernene betyr at de er tilgjengelig for avl? Er ikke helt sikker...

Hvordan er det med kennelnavn egentlig? Må man sette kennelnavnet sitt manuelt foran valpene, eller blir det automatisk lagt til, men man må ha høyere level for å kunne det?

Men jeg har jo flere som er tilgjengelig for avl, men ingen av mine har stjerne.. Eller ser jeg den kanskje ikke selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil ha en dalmatinervalp etter selveste Casper? Har to kull nå!

Hva skjer om valpene ikke blir solgt egentlig?

Jeg vil ha! :) Skal se hva du har og evnt. reservere en valpis fra Casper. Edit: Ta sånn gene-test på valpene da, jeg vil vite hva jeg "kjøper" :P

Og forresten, noen som vet hvordan man parrer hunden med en annen tispe/hanne? har bare klart å parre når jeg eier begge to selv

Trykk "Find mate" og se de som er tilgjengelig av public breeding.

Jeg fikk et kull på bare 2 i går og var litt skuffa, men 11 stk var litt i overkant :P

Hvordan får man solgt de egentlig? :P Så ppssst. har hele 12 valper etter Thorvald til salgs. Beholder en selv fra det største kullet :ahappy:

Tar gjerne en valpis etter Thorvald også jeg :D Hva er # ditt, så kan jeg legge deg til også

Vet ikke jeg heller. Men man må visst være i høyere level for å kjøpe andre sine valper. 3 eller noe. Men når jeg trykte på linken din er det noen av hundene som har en stjerne foran navnet sitt. Hva kommer dette av da? Tror ikke jeg har x)

De som er til Public avl :)

Faktisk spilt dette før, men frøs kontoen min for en tid tilbake siden da jeg gikk litt lei. :P Hadde en periode veldig gode schäfere faktisk. :aww:

Kanskje jeg skal overføre kontoen min og starte på igjen. :P

Ja! :D

Jeg har nå to kull, Gordon Setter (7 valper) og Malamute (3 valper) :)

Endret av Tone S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...