Nirm Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Bare å starte med kelpies igjen nå. Aner ikke hva som er spesielt med guilds enda, men da kan vi i det minste samle soniser der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Åhhh, jeg irriterer meg grønn over de stygge flerfargede pudlene og fargene i alle nyanser. Jeg vil ha sølvpudler, brune, røde, aprikose, hvite og svarte pudler, og det eneste jeg får tak i er stålblå og hvite pudler + alle de flerfargede. Du må se på hva hundene bærer, ikke bare hvilken farge de har selv. Nå stemmer ikke FP genetikken helt med IRL, men partyfargede får hefargede avkom og omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Forsøker å motarbeide fristelsen til å starte opp en konto til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Du må se på hva hundene bærer, ikke bare hvilken farge de har selv. Nå stemmer ikke FP genetikken helt med IRL, men partyfargede får hefargede avkom og omvendt. Jeg vet, men jeg har liksom bestemt meg for at jeg skal titte på helsen først, også avle etter farge, men det kan vel hende at jeg driter i helse til slutt. Nå irriterer jeg meg over at man ikke kan få tiden til å gå raskere som i Sims! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Å neei. Har skaffet mye penger og er klar for å spille mye og kjøpe nye hunder, men så er kennelen min full :-( Måååå vente til jeg er i level fem før jeg kan gjøre en dritt jeg nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Når jeg bruker den kalkulatoren, og ser på match quality delen, er det da negativt om det står overall match raiting fair (tall og prosent tegn) da? De fikk jo god score på H'er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Wææ! Hvordan selger man ting? Jeg kjøpte den råtne Plushie Hippoen til $3476 uten å følge med på prisen. For noe lureri! Så nå har jeg bare $121 igjen Og jeg har spilt alle spillene flere ganger så får ikke mer penger der *furt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Sukk. Det tar jo hundre år å komme oppover når alle bikkjene er utslitte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Når jeg logget meg inn nå,så hadde jeg fått forespørsel om å inngå en avtale med en annen oppdretter av Norsk Buhund,om at jeg ville være med på at vi kunne avle/kjøpe av hverandre for en rimelig pris,å for å få friskt blod inn i rasen Seriøse greier dette her 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Marjea, når du får litt mer penger kan du sette noe i banken, så slipper du å bekymre deg for hvor mye penger du har igjen hvis du kjøper en sånn flodhest med en feil igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Når jeg logget meg inn nå,så hadde jeg fått forespørsel om å inngå en avtale med en annen oppdretter av Norsk Buhund,om at jeg ville være med på at vi kunne avle/kjøpe av hverandre for en rimelig pris,å for å få friskt blod inn i rasen Seriøse greier dette her fantastisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Æææsj fikk endelig en super lapphund av utseende, svart med tan tegninger, men helsa var ikke super 2 excellent og 2 good, liksom. Får håpe jeg får en hanne med bare excellent snart, har en med tre excellent, så får fortsette å prøve. Det er i alle fall et steg i rett retning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Dette spillet likte jeg! Har en golden til jakt, en pyreneerhund til utstilling, to malamuter og to siberians til trekk. Malamutene mine har fått et kull nå. Beholder den beste av disse valpene og Hva er ID'n din? har btw aussievalper til salgs. Exc på alle kanter http://www.furry-paws.com/litter/view/132228 Vil du ha mer for henne enn det jeg bydde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Æææsj fikk endelig en super lapphund av utseende, svart med tan tegninger, men helsa var ikke super 2 excellent og 2 good, liksom. Får håpe jeg får en hanne med bare excellent snart, har en med tre excellent, så får fortsette å prøve. Det er i alle fall et steg i rett retning! Si ifra når du får et kull med exellente hanner da, jeg trenger nemlig hanner og er ikke veldig mye til salgs der gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Æææsj fikk endelig en super lapphund av utseende, svart med tan tegninger, men helsa var ikke super 2 excellent og 2 good, liksom. Får håpe jeg får en hanne med bare excellent snart, har en med tre excellent, så får fortsette å prøve. Det er i alle fall et steg i rett retning! Men det viktigste er jo HH parene, du må sjekke de. Jeg beholdt helt feil valper i går fordi jeg bare så på hofter osv, viste seg at de med bare good hadde mye bedre gener. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Marjea, når du får litt mer penger kan du sette noe i banken, så slipper du å bekymre deg for hvor mye penger du har igjen hvis du kjøper en sånn flodhest med en feil igjen Banken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Si ifra når du får et kull med exellente hanner da, jeg trenger nemlig hanner og er ikke veldig mye til salgs der gitt.. Lett! Og samme til deg! Driver og ordner meg noen skikkelige harem nå Men det viktigste er jo HH parene, du må sjekke de. Jeg beholdt helt feil valper i går fordi jeg bare så på hofter osv, viste seg at de med bare good hadde mye bedre gener. Ja, har telt HH-par til øynene svir nå Men skal fortsatt levle opp en god del mer før jeg begynner masseproduksjon igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jah, Market --> Bank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jah, Market --> Bank Se der ja, takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Lett! Og samme til deg! Driver og ordner meg noen skikkelige harem nå Begynner å få litt mer oversikt over helse avel nå etter at jeg begynte med den kalkulatoren men det tar nok litt tid, er ikke mye avls materiale å ta av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Alder på dissa bikkjene. Det er i mndr, ikke sant? Eller er brorparten av bikkjene mine i siste fase av livet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Nei, er et problem det der... Skulle gjerne betalt en tusenlapp ekstra for å få litt mer HH selv om jeg har grei helse på de fleste, så hadde jeg hatt litt sikrere avlsmateriale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Alder på dissa bikkjene. Det er i mndr, ikke sant? Eller er brorparten av bikkjene mine i siste fase av livet? De pensjoneres ikke før de er 100 eller noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Alder på dissa bikkjene. Det er i mndr, ikke sant? Eller er brorparten av bikkjene mine i siste fase av livet? Det er ikke måneder, det er "dager" på spillet. En voksen hund er 12 dager når den blir kjøpt, og øker med en dag for hver dag som går. En valp man kjøper er 7 dager, og en valp fra et kull er (obviously) 0 dager når den blir født 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Tone S: Du har reservert fra feil kull;) Det er dette kullet du kan kjøpe fra. http://www.furry-paws.com/litter/view/132228 Tror Fast And Furious er den beste valpen i kullet:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts