Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Hva er den høyeste mulitplier dere har sett på en hund forresten?

Høyeste så langt er 1.223x http://www.furry-paws.com/dog/index/724014

edit: leste ikke innlegget ordentlig ser jeg nå, trodde du spurte om den høyeste vi hadde. Men da vil jeg vite det, hva er høyeste multiplier dere har fått til?

Klikket litt rundt, høyeste jeg fant i farta var 1.229x, men sikkert noen som har høyere... kanskje. Er Happy Paws som har den, og hn er jo på topp overalt, så kanskje ingen har høyere enda. (Isåfall er jeg veldig fornøyd med mine 1.223x :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyeste så langt er 1.223x http://www.furry-paws.com/dog/index/724014

edit: leste ikke innlegget ordentlig ser jeg nå, trodde du spurte om den høyeste vi hadde. Men da vil jeg vite det, hva er høyeste multiplier dere har fått til?

Klikket litt rundt, høyeste jeg fant i farta var 1.229x, men sikkert noen som har høyere... kanskje. Er Happy Paws som har den, og hn er jo på topp overalt, så kanskje ingen har høyere enda. (Isåfall er jeg veldig fornøyd med mine 1.223x :D )

Høyeste så langt er 1.223x http://www.furry-paws.com/dog/index/724014

edit: leste ikke innlegget ordentlig ser jeg nå, trodde du spurte om den høyeste vi hadde. Men da vil jeg vite det, hva er høyeste multiplier dere har fått til?

Klikket litt rundt, høyeste jeg fant i farta var 1.229x, men sikkert noen som har høyere... kanskje. Er Happy Paws som har den, og hn er jo på topp overalt, så kanskje ingen har høyere enda. (Isåfall er jeg veldig fornøyd med mine 1.223x :D )

Happy Paws har hatt 1.233 iallefall, muligens høyere også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt fristet til å åpne kontoen min igjen. Men det føler jeg i dag. Dette må man jo spille hver dag :P Haha.

Neida, du trenger ikke spille hver dag. Du kan feks bare spille i helgene, eller annenhver uke osv. Du trenger jo heller ikke åpne alle hundene, men bare de beste/verste/yngste/eldste. Selv vi som spiller daglig har endel låste hunder vi sjonglerer med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du trenger ikke spille hver dag. Du kan feks bare spille i helgene, eller annenhver uke osv. Du trenger jo heller ikke åpne alle hundene, men bare de beste/verste/yngste/eldste. Selv vi som spiller daglig har endel låste hunder vi sjonglerer med ;)

Ooh, smart! De sulter ikke om jeg bare spiller i helgene? :)

Prøver å finne ut hva jeg heter igjen :lol: Går gjennom tråden her. Hvis du har meg som kontakt/venn, vil du si hva jeg heter? :P

Edit: Fant det ut! Hadde bare feil passord da jeg testet MegaMarie som brukernavn først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, FP-tråd jo! Nowiac på FP, add meg gjerne som venn der! Har Chart Polski, Italian Greyhound, Scottish Deerhound, Sloughi og Whippet. Har en del 24HH italienere nå, samt sloughi. Har blå chart polski, italienere og whippets, jobber for å få mye spennende farger inkludert isabella etterhvert, på 24HH-linjer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du heter megamarie, MegaMarie. Mener jeg så deg der i går ellerno, når jeg leita etter en hund. Skal finne deg igjen så jeg ser om det er med små eller store bokstaver. ^^,

edit: MegaMarie (#1091679) med kennel Show Them?

Yepp, takk! Fant meg selv igjen :lol:

Kan man unlocke alle hundene på en gang, eller må jeg inn å gjøre det med en og en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, smart! De sulter ikke om jeg bare spiller i helgene? :)

Neida, de sulter ikke, bare faller i kondisjon. Men om du bare spiller i helgene, lønnes det å åpne feks fredag og stenge mandag, da får de tre konk i uka og du holder de hele tiden i toppkondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, FP-tråd jo! Nowiac på FP, add meg gjerne som venn der! Har Chart Polski, Italian Greyhound, Scottish Deerhound, Sloughi og Whippet. Har en del 24HH italienere nå, samt sloughi. Har blå chart polski, italienere og whippets, jobber for å få mye spennende farger inkludert isabella etterhvert, på 24HH-linjer. :D

adda deg nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du låser og stenger kontoen/hundene hele tiden?

Hvis du går inn på Kennel og på Manage, så står det nede til venstre "Locking". Der kan du velge "Lock all" og "Unlock all". Mer praktisk enn å låse en og en hund. Litt upraktisk hvis man har hunder tilsalgs som er låst, og de blir unlocked fordi du låser opp resten.

Yay, I've got friends! :D hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på Kennel og på Manage, så står det nede til venstre "Locking". Der kan du velge "Lock all" og "Unlock all". Mer praktisk enn å låse en og en hund. Litt upraktisk hvis man har hunder tilsalgs som er låst, og de blir unlocked fordi du låser opp resten.

Yay, I've got friends! :D hihi

Haha, ja. Jeg trykket jo der når jeg låste kontoen, men husket ikke hvor jeg fant det :P Kjenner dette er lenge siden!

Du skal få flere venner! Jeg kan adde deg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder, ja. Jeg har over 300, så det er alltid noen som må vente mens jeg levler/avler på andre. Og jeg spiller noen timer dagen.... Jeg stengte hele kontoen i sommer når jeg var på ferie, da ;)

Hahaha, over 300! Sick!

Nei! Puppy picker linken funker ikke lengre :( Jeg digget den siden jo. Jeg har allerede valgt valp, men jeg lurte på hvorfor :P Den har sikkert vunnet puppy picker testen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å spille igjen jeg også. Hadde jo fått en del gode Carin terriere på slutten (2 BOB og bra helse osv), så det var kjekt å logge på til en haug med meldinger om ønskelige parringer osv. Spesielt siden den gangen jeg begynte begynte jeg helt på scratch og har klart å jobbe meg oppover mot bedre og bedre hunder over tid.

Skal prøve å holde det gående denne gangen da, men nå må jeg veeente! Har solgt en hel haug av hundene mine, bare beholdt 10-12 stk.

Og Megamarie jeg også hater at den puppypicker greia ikke funker mer :( det var kjipt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har disse to kullene forskjellig kvalitet? Samme hannhund er brukt på begge. Begge tispene er samme alder og samme level, og har ikke blitt avlet på før?

http://www.furry-paws.com/litter/view/331905

http://www.furry-paws.com/litter/view/331904

Er det fordi den ene tispa bare har 15 HH (0hh), mens den andre har 22HH (0hh)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...