Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Okay, da har jeg begynt og, men jeg har null peiling på avl.. xD

Jeg lurer på en ting, finnes det et sted hvor jeg kan se hva alle forkortelsene betyr? (Akkurat nå husker jeg ikke engang hva forkortelser heter på engelsk)

Se gjemmom den "Help" seksjonen. Men hva slags forkortelser er du lurer på?

Om noen er på jakt etter 24HH lala hunder som ikke koster all verden, ta en titt her:

http://www.furry-paws.com/kennel/view/819088

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg fant det ut, var bokstavene foran navnet til hunden :P

Begynte i går, gikk en smule bersjerk og har nå 3 kull, 8 voksne og en valp... XD

Velkommen til galskapens verden :lol:

Det der er ingenting, vent til du er i høyere level og har både plass og råd til flere hunder

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjemmom den "Help" seksjonen. Men hva slags forkortelser er du lurer på?

Om noen er på jakt etter 24HH lala hunder som ikke koster all verden, ta en titt her:

http://www.furry-paws.com/kennel/view/819088

Takk! Kjøpte begge tibbene :ahappy:

Gah. Ikke nevn slikt. Har alt for mange!! :lol: Og kjøpte fire nye idag... :P

Haha! :P Vel, jeg kjøpte inn to nye raser (Vizsla og Corgie). Men samtidig så var jeg veldig flink og la ut en del gode hunder til salgs. Har rett og slett ikke tid til å "ta meg av" så mange hunder pr dag. Da er det nesten slik at det går utover hundene jeg har i virkeligheten og det går ikke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Kjøpte begge tibbene :ahappy:

Haha! :P Vel, jeg kjøpte inn to nye raser (Vizsla og Corgie). Men samtidig så var jeg veldig flink og la ut en del gode hunder til salgs. Har rett og slett ikke tid til å "ta meg av" så mange hunder pr dag. Da er det nesten slik at det går utover hundene jeg har i virkeligheten og det går ikke :lol:

Ha ha. Da går det litt langt ja. :P

Kjøpte en mudi tispe der idag, samt en malle og to BCer, for å få litt mer linjer inn... Håper å finne en 24HH lala mudihannhund snart da. Siden mine er tett beslektet hele gjengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa såklart! Linjeavl! Det er det jeg holder på med :D og for noen fantastiske linjer!

Det er bare useriøse som driver med innavl :sleep: Vi som er seriøse vi linjeavler :sleep:

Godt det er virtuelle voffer det er snakk om, ellers hadde nok mine hatt to hoder og fem haler :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare useriøse som driver med innavl :sleep: Vi som er seriøse vi linjeavler :sleep:

Godt det er virtuelle voffer det er snakk om, ellers hadde nok mine hatt to hoder og fem haler :teehe:

Det er jo sånn man får bevart de genene man vil ha! :lol: Avl er superlett. Bare genteste hundene, og se hvem som matcher. :aww: Og slå ihjel de valpene man ikke vil ha. Eller selges til "familiehjem" som det så pent heter der (den er litt sånn at Doffen har flytta på landet... :P )

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn man får bevart de genene man vil ha! :lol: Avl er superlett. Bare genteste hundene, og se hvem som matcher. :aww: Og slå ihjel de valpene man ikke vil ha. Eller selges til "familiehjem" som det så pent heter der (den er litt sånn at Doffen har flytta på landet... :P )

Nå lo jeg høyt her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fikk nå en melding av ei innpå der, som mente jeg burde roe ned avlen, noe som mest sansynlig er sant.

hello I see your new here and you may not no this now but you should only breed your dogs after level five if you don't it could ruin your reputation later people will thnk your a "puppy mill" that you breed all your dogs at level one you have to wait till the dogs are experienced and well leveled be fore you breed.
- Melissa (yellowkit of moonclan)

Såååe, jådæ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk med meg det :P Men burde jeg da lage en ny bruker og begynne heeelt på nytt, eller kan jeg bare stoppe der jeg er så, få "solgt valpene til puppy home", ta det med ro og passe på at de hundene jeg tar vare på skal levle seg ferdig og så fortsette?

Er så vanvittig kjedelig å begynne helt på nytt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk med meg det :P Men burde jeg da lage en ny bruker og begynne heeelt på nytt, eller kan jeg bare stoppe der jeg er så, få "solgt valpene til puppy home", ta det med ro og passe på at de hundene jeg tar vare på skal levle seg ferdig og så fortsette?

Er så vanvittig kjedelig å begynne helt på nytt :P

Om du har litt tålmodighet (to uker maks) så kan du få en toppkonto av meg, jeg holder på å flytte til en med lavere nr :P Vi kan godt bytte konto, så kan jeg bruke din gamle til lagring av låste hunder, trenger ikke en toppkonto til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har litt tålmodighet (to uker maks) så kan du få en toppkonto av meg, jeg holder på å flytte til en med lavere nr :P Vi kan godt bytte konto, så kan jeg bruke din gamle til lagring av låste hunder, trenger ikke en toppkonto til det :)

Lavere nr? Hva vil det si?

Jeg kan ha tolmodighet, jeg xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavere nr? Hva vil det si?

Jeg kan ha tolmodighet, jeg xD

Kontoene har nr etter når de ble opprettet, regner med at ditt begynner på 11 og er 7 siffer langt? Mitt nye begynner på 6 og er 6 siffer langt.

For endel spillere er det status å ha lavere nr, og de vil ofte ikke kjøpe mine toppvalper fordi nr mitt er for lavt... Jeg er altså for ny, men jeg har fortsatt bedre hunder enn dem :lol: Så derfor har jeg bytta til meg en konto med lavere nr, og skal flytte over grandene mine dit.

Det betyr at min første konto, som er level 20, har plass til 250 hunder, har mange treningsbaner osv blir ledig når jeg bare får rævva i gir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha lavere nr.... ikke for å selge valper, men fordi prefixet mitt forsvinner når hundene blir pensjonert. Irriterende! Men nå har jeg jo betalt for den kontoen så. Hvordan fikk du lavere nr.? Hvordan vet du at folk ikke kjøper hundene dine pga. det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...