MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hvis du går med på den, så slår jeg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Ok, vil du ha pakkeløsningen? Skal jeg sette alle valper som reservable, eller vil du si meg hvilke du vil kjøpe så kan jeg sette dem som reservable? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg kan si hvilken jeg vil ha. Skal se på dem nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Hvis jeg kan ta de du skulle beholde og så puppy 1 og 5 fra det dårlige? Hvordan skal jeg betale? 15,000 på en valp og 1000 på de 3 andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Skal sette dem som reservable og gi deg beskjed. Det er det samme hvordan du fordeler det bare det blir 18000 tilsammen. Og du kan gjerne si meg hvilken type mat du ønsker jeg skal gi dem, med tanke på stats. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Litt dobbelpost her, men... sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Fikk en helsvart BC tispe fra butikken Du kan fôre dem med Strength mat så blir jeg glad Jeg betaler 15 000 på en og resten får 1 000 hver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Skal jeg fore alle fire på strength? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Ja, jeg skal konsentrere meg på strength Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 No prob, I fix. Takk for handelen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Takk selv Skal prøve å lage to linjer som jeg kan blande senere Blir spennende! Vurderer og sende Maiko til BC kontoen også for å gjøre det samme der. Hmmm. Når det er sagt lurer jeg på noe til dem som er gen eksperter. http://www.furry-paws.com/litter/pup/385922/2258297 Er notatene på denne tispa korrekt i forhold til genene? Eller har jeg tatt komplett feil av systemet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Har startet kennel nr. to nå. Har islandshund i første omgang, vurderer å få meg Borzoi som rase nr to der. Lvler så sent, får bare råd til en fire hunder i første omgang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Husk å spille spill og sånn så får du litt bedre råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Måtte spille spill for i det hele tatt få råd til å equippe min fjerde hund med det han trengte. Men da kjøpte jeg også feil til en av dem, så hvis jeg får en hund som skal brukes til utstilling så har jeg fullt sett med Charisma-stuff. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Begynner endelig å tjene litt penger! :santadance: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Nå har jeg låst opp alle hundene mine igjen, etter et par ukers pause. Fikk opp playstationen, så måtte prioritere GTA.. kan ikke spille hele dagen liksom 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Jeg brukte opp hele lageret mitt med penger på bakgrunnsfarger når de kom Begynner endelig å få litt cash igjen. Brukte over 25 mil. på disse dumme fargene, som nå koster omtrent ikke noe! Enda godt det ikke er ekte penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Noen som vet hvor lenge jeg kan drøye når hannhund eier har godtatt breeding request? Skulle så gjerne ha levla tispen litt til, men hannhunden er så bra at jeg måtte slå til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Noen som vet hvor lenge jeg kan drøye når hannhund eier har godtatt breeding request? Skulle så gjerne ha levla tispen litt til, men hannhunden er så bra at jeg måtte slå til! Du kan jo sende en PM til hannhundeieren og spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Klarte 51 på Gene Genie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. November 2013 Rapporter Share Skrevet 29. November 2013 Noen som vet hvor lenge jeg kan drøye når hannhund eier har godtatt breeding request? Skulle så gjerne ha levla tispen litt til, men hannhunden er så bra at jeg måtte slå til! Du har 7 dager på deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Genetisk spm: En hund som har cchcch, men ikke er fawn - er den en bærer da? I mitt hode er den det, men jeg er usikker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Genetisk spm: En hund som har cchcch, men ikke er fawn - er den en bærer da? I mitt hode er den det, men jeg er usikker.. Det tror jo jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Sakte men sikkert graver jeg meg ut av den forferdelige Golden Retriever mølja mi og med meg har jeg ett par bra hunder som jeg kan bruke videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Hvordan gjør dere det når dere dumper hunder? Leverer dem til humane society, retire'r dem eller selger dem for en slikk og ingenting? Jeg får så dårlig samvittighet av å retire dem tidlig, og av å selge dem for ingenting for da vet jeg jo ikke hvor de havner, og even more når jeg leverer til humane society for der er det jo INGEN fra før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts