Ganzie Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Auda, jeg kommer til å få et problem i løpet av natta, tror jeg. Hvor gamle er valpene når de flyttes til ny eier? Og hva skjer om man ikke har plass til dem? Forsvinner de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Auda, jeg kommer til å få et problem i løpet av natta, tror jeg. Hvor gamle er valpene når de flyttes til ny eier? Og hva skjer om man ikke har plass til dem? Forsvinner de da? De flyttes over når de når 6 dager. Så dersom de er 5 dager idag, kommer de over 06.00 i morgen. Dersom du ikke har plass, så forsvinner de bare ja. Si ifra om du trenger å låne litt plass til noen hunder til du får udvida selv, så kan de stå der til du får plass til valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 De flyttes over når de når 6 dager. Så dersom de er 5 dager idag, kommer de over 06.00 i morgen. Dersom du ikke har plass, så forsvinner de bare ja. Si ifra om du trenger å låne litt plass til noen hunder til du får udvida selv, så kan de stå der til du får plass til valper. Ups Da kan det hende jeg muligens kommer til å takke ja til tilbudet, for det kommer visst 11 valper i natt Neida, jeg har ikke tatt av Men lager en tredje konto nå, det ser ut som det trengs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Ups Da kan det hende jeg muligens kommer til å takke ja til tilbudet, for det kommer visst 11 valper i natt Neida, jeg har ikke tatt av Men lager en tredje konto nå, det ser ut som det trengs Du får bare beholde en av valpene, toppen to om du har elite konto Også må du redigere den du vil beholde til keeper. Det er kun den som kommer til å ta plass i kennelen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Du får bare beholde en av valpene, toppen to om du har elite konto Også må du redigere den du vil beholde til keeper. Det er kun den som kommer til å ta plass i kennelen din. Skaffet meg Elite i går, så beholder altfor mange nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Ups Da kan det hende jeg muligens kommer til å takke ja til tilbudet, for det kommer visst 11 valper i natt Neida, jeg har ikke tatt av Men lager en tredje konto nå, det ser ut som det trengs Bare å si i fra. Jeg har god plass. Forsøker meg på genetikkspillet igjen, og nå står den bare å laster inn, og vil ikke svare på om jeg svarte riktig eller ikke. Godt jeg ikke har kommet kjempelangt, in case noe går galt nå. Tenk og vært på 999, og så skjedde noe sånt noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Jeg sitter veldig og vipper på gjerdet ang elitekonto, for det ene kullet mitt har to knallhanner jeg gjerne vil ha... Men jeg har jo så mange hanner, det er tisper jeg trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Tispen fra mitt første kull har fått valper! Det kom to omtrent like gutter, og jeg trenger bare en, så den andre er til salgs. Dalmatiner: Who's K-9 Mark I (89.58%) lala 4x excellent http://www.furry-paws.com/litter/pup/142192/799069 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Jeg sitter veldig og vipper på gjerdet ang elitekonto, for det ene kullet mitt har to knallhanner jeg gjerne vil ha... Men jeg har jo så mange hanner, det er tisper jeg trenger Go for it. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Jeg sitter veldig og vipper på gjerdet ang elitekonto, for det ene kullet mitt har to knallhanner jeg gjerne vil ha... Men jeg har jo så mange hanner, det er tisper jeg trenger Jeg har ikke angret et sekund!! Fikk et 100% kull i går, og skikkelig digg å kunne beholde en av hvert kjønn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 (endret) Jeg har en konto som er på level 6, som jeg ikke har bruk for lenger. Hva gjør man da? Bare lar den stå der tom? Ja, det kan jo være du vil ha den igjen senere edit: Nirm: Kan du forklare med litt mer om de taggene? Altså: Hva er slots? Er det hvor mange som kan kjøpe den visse taggen? Og hva med "Ref:" må jeg ha en slik karakter? Endret 12. Januar 2013 av Tone S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Noen som har lyst på ei veldig snill BC-tispe? Hun er ikke noe særlig til avlsmateriale, men er ung, flink og veldig snill. Min kennel spesialiserer seg i japanere og schäfere, så har egentlig ikke plass til henne. Men vil gi henne et godt hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Jeg har billige Amstaffer til salgs om noen vil ha Kun 500,- for de fleste av dem. http://www.furry-paws.com/kennel/index/1093166 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Bare å si i fra. Jeg har god plass. Forsøker meg på genetikkspillet igjen, og nå står den bare å laster inn, og vil ikke svare på om jeg svarte riktig eller ikke. Godt jeg ikke har kommet kjempelangt, in case noe går galt nå. Tenk og vært på 999, og så skjedde noe sånt noe. Tror jeg må benytte meg av tilbudet ditt Har du plass til tre hunder? Jeg håper (og tror) jeg levler i morgen, så da får jeg kjøpt mer plass, men inntil da må de flytte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Tror jeg må benytte meg av tilbudet ditt Har du plass til tre hunder? Jeg håper (og tror) jeg levler i morgen, så da får jeg kjøpt mer plass, men inntil da må de flytte ut Send de til 66717, så kan de stå der så lenge til du har mer plass. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Yay, E-kullet mitt begynner endelig å ligne på noe! Er nå oppe i 10HH på to av valpene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Send de til 66717, så kan de stå der så lenge til du har mer plass. Takk Du er en engel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Takk Du er en engel Bare hyggelig. Si ifra når du har plass til de igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Trenger litt tips folkens. Jeg har en kontro hvor jeg satser på Breeder med de der pointsene mine og en annen hvor jeg satser på Trainer... Hva burde jeg satse på, på den siste kontoen? Hva er taktisk lurt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 12. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Jeg synes Veterinarian er bra. Den har gode bonuser, og med tre prof. poeng der så kan man starte egen klinikk og tjene penger der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Jeg synes Veterinarian er bra. Den har gode bonuser, og med tre prof. poeng der så kan man starte egen klinikk og tjene penger der. Ja, vurdere i grunn sterkt den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Spør igjen jeg: Kan noen forklare med litt mer om de taggene? Altså: Hva er slots? Er det hvor mange som kan kjøpe den visse taggen? Og hva med "Ref:" må jeg ha en slik karakter for å kjøpe en tag? Jeg kan godt spørre de som selger også altså, men kjekt å spørre dere først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Spør igjen jeg: Kan noen forklare med litt mer om de taggene? Altså: Hva er slots? Er det hvor mange som kan kjøpe den visse taggen? Og hva med "Ref:" må jeg ha en slik karakter for å kjøpe en tag? Jeg kan godt spørre de som selger også altså, men kjekt å spørre dere først lurer på det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Da har jeg endelig fått kjøpt meg 24HH Flat coat og Silken Windhound og på borzoi så er jeg en generasjon eller 2 unna Tone S og Rocket: Slots er hvor mange de vil lage om gangen rett å slett, de som lager vil rett og slett ikke ha 25 bestillinger med en gang, og setter da en grense på noen slots, og når de er ferdige så opner de slik andre får kjøpe seg en slot:) Teit forklart men håper dere skjønner det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2013 Ehm, hvem **** er brukeren *****? Fikk nettopp meldingen "You're next." http://www.furry-paws.com/kennel/owner/1094293 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts