Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater romjulsutstillingen 2012


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Grattis med fineste Milla . Ja, hva skal man egentlig si? Willersen ble BIR av 6 deltakende voksne briarder med denne kritikken: "Very nice type. Good Size, very good condition, good head, correc

Hector fikk sitt siste norske cert og kan nå titulere seg med Norsk og Svensk Championat Beste hannhund og BIM ble han og

Nora ble BIR og BIG2 valp! Er mest stolt over hvor flink hun var på sin debut

Blaze og Arya ble stilt av de jeg eier/deleier, så jeg får skryte av de først :)

Arya debuterte med en Very Good - 1 , fornøyd med kritikken og syns den sier mye riktig, men er ikke enig i at hun har for lite substans og beinbyggning, Blaze var ikke på det nivået ved 10 mnd.

Arya sin kritikk:

Correct size. Typicall head. Lighter eye.

Correct topline & tailposition.

Chest could be a bit deeper and bones could be stronger.

Parallel position of legs.

A bit narrow in front. Slightly french position. Good movement.

Coat color and quality is good.

Blaze ble BIR og BIR veteran :D

Blaze sin kritikk:

9 years.

Excellent propotions. Typical head & expression.

Good neck.

Excellent topline and tailposition.

Good underline, good bones parallel position of legs.

Correct angulation.

Excellent temper, movement and coat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til alle - en stor og morsom dag for sonen-hundene!

BIR og BIRveteran på gamlemor Milla, og senere slått i gruppa av den fantastiske Willy. Avsluttet dagen med å bli BIS.3 veteran, så jeg er kjempefornøyd!

Lille Messi ble slått i klassen av en pen tispevalp som senere ble gruppevinner - så ingen skam i det heller..

Sliten i beina og deilig å slenge seg nedpå nå..

Susanne

Edit - tusen takk for heiagjengen i gruppa - det var kjempekoselig!

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med mange flotte resultater! Og det var moro å heie både den ene og den andre frem :D

Dany fikk som sin kullsøster Arya en very good. Kritikken ligger i tråden hennes, den var veldig lik Arya sin.
Jeg er fornødyd med lille mus jeg, hun er så søt og go og prøver sitt beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya ble BIR&BIG 2, hadde ikke trodd på plasseringen så det var kjempegøy! :)! Begge langhårs jentene fikk exc og fine plasseringer i klassene sine, med fine kritikker. Jeg stilte også en kortis tispe, som stod for ch sitt, og fikk siste certet og dermed etterlengtet championate, så gøy :) !

533620_10151299608015256_387284856_n.jpg268160_10151299586745256_1715152891_n.jp

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIR og BIRveteran på gamlemor Milla, og senere slått i gruppa av den fantastiske Willy. Avsluttet dagen med å bli BIS.3 veteran, så jeg er kjempefornøyd!

Edit - tusen takk for heiagjengen i gruppa - det var kjempekoselig!

Grattis med fineste Milla :).

Ja, hva skal man egentlig si? Willersen ble BIR av 6 deltakende voksne briarder med denne kritikken:

"Very nice type. Good Size, very good condition, good head, correct topline, good angulations front and rear. Good showed on the move"

Ikke en kritikk å rope over seg for, kanskje... ikke de store ovasjoner liksom, men det er visst ikke kritikken som er avgjørende gitt, for med samme dommer i grupperingen, gikk Willersen hen og vant gruppa, han. Det var en fantastisk herlig følelse å løpe med en hund som ga akkurat nok på i ringen, men ikke så mye at det ble kaotisk :D. Og med en Sonenheiagjeng ringside, var det jo riktig morsomt å løpe i store ringen :).

I BIS-finalen var både Willy og jeg litt slitne, kjente jeg, men da applausen og jubelen fra Sonen kom, kjente jeg at han ga på det lille ekstra i ringen igjen - og skulle man sett - Willy ble BEST IN SHOW, han... herregud... Erremulig liksom? Fytterakker'n så moro :).

Det var hva man kan kalle en strålende avslutning på utstillingsåret :D. Og med det klatret han opp på delt førsteplass på lista over årets utstillingsbriarder - en plass han deler med to andre faktisk :D. Tett i toppen, kan man si :D.

  • Like 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhahahaha! Neste år burde vi ha livecam på utstillingen sånn at alle kan følge med uansett hvor de er :lol:.

helt klart,så krøplingene får holde seg oppdatert :P nei neste år får jeg være frisk :lol:

Grattis igjen til Willy :D så bilder på fbook nå også ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk SIRI! YAY!
Og for noen fantastiske sonenhunder vi har!

Jippi ble BIR med Cert nr. ørten, og slo bl.a. mestvinnende hannhund, champion og to tisper som stod for championatet.
I finalen fikk vi også sonen applaus (sååå herlig!) holdt til semifinale i gediiigen gruppe, men ble siste som ble takket ut.
Kjempefornøyd læll :)
15500_10151145357297693_766027469_n.jpg


Også hadde vi så koselig sonejulebord!

268162_10151145357252693_1165308193_n.jp



307565_10151145355912693_68872010_n.jpg

En liten video av en ALTFOR søt Kiri og gutta som leker:




Takk alle for en herlig dag!


  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humla ble 2 beste tispe( etter Blaze), cert og derav Norsk utstillingschampion :)

Fikk hilst på flere soniser, og klådd på noen sonenhunder og skravlet hull i hodet på flere..

Grattis så mye til alle som er fornøyde, ekstra grattis til Siri og Willy( han er bare lekker),JeanetteH med (ingen over, ingen under) Blaze og Janson med Gneis som ble BIR valp :)

Siri

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett en himla bra dag, altså! :lol: Jeg blei så glad da Siri og Willy vant heile driden at jeg nesten begynte å grine, men klarte å ta meg sammen da jeg kom på å vise de andre tidenes korrekturfeil på oversikten over raser som sto i enden. Visste dere at FCI har godkjent en ny mastiff? Ikke hvilken som helst heller, men Spank Mastiff... :D:teehe:

Vi heia det vi kunne på både Susanne, Jeanette, Yodel, andre kjente og Lill også, og det er kult å se at hundene faktisk responderer på det og måker på litt ekstra. :heart:

Og ja, det glemte jeg: Min seige og skabbete Imouto blei likesågodt 2BTK med reserve-cert, plassert bak fineste Lady som velfortjent tok sitt første cert i dag. Og jeg som i går egentlig ikke gadd å vaske poter, og som i fullt alvor hadde tenkt til å trekke knertis. :P

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humla ble 2 beste tispe( etter Blaze), cert og derav Norsk utstillingschampion :)

Fikk hilst på flere soniser, og klådd på noen sonenhunder og skravlet hull i hodet på flere..

Grattis så mye til alle som er fornøyde, ekstra grattis til Siri og Willy( han er bare lekker),JeanetteH med (ingen over, ingen under) Blaze og Janson med Gneis som ble BIR valp :)

Siri

Ah, er det Hoppetussa som er mamsen til Humla! Det visste jeg ikke :ahappy:

Gratulerer i gjen med championatet, det var moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...