lena Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Sitter her på stua og vil nesten kveles..... Hunden ligger under bordet og fiser oss nesten ut av huset..... Fra i morgen blir det ikke flere godsaker her i huset (på hunden altså :oops: ) Flere som har det slik nå i juletiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Nei, ikke noe sånt her i hus. Diego får ikke noe annet enn den vanlige maten sin, selv om det er jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Oh ja!! Kjenner den veeeldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Nei heldigvis! han får bare vanlige maten sin. men det hender en gang at han slipper en ja, å fyy det lukter ikke helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Haha, heldigvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Mnja, kommer noen kraftsalver her også, selv om hun ikke får noe ekstra eller uvanlig av mat/godbiter. Og det stinker jo så man omtrent brekker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Helt Jævli rett og slett. Hera får bare vanlig mat, men promper iblandt. Noen ganger er det skikkelig ille. Da er det rett ut med ho og somregel er det noe hun må da. Ekkle dyr! #-o Hadde det bare kunne luktet vanilje!! :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Mmm Chicka fikk også litt godsaker igår og feis meg nesten ut av huset, så i dag er det ikke noe på hun... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 toya har sånne som ikke lukter hu fikk kalkun og sdånn i jula, ingen vonde promper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Jeg har ikke kjent noe Men jeg hører det i blant når hun strekker seg He he.. Jeg begynner å le fordi det er så morsomt når de står der og ikke skjønner hvor lyden kom fra Akkurat de lukter ikke, men hun slipper noe sure en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Tini kommer med noen sånne hun å ja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Kommer noen skikkelige kraftsalver fra Buster og noen ganger, selv om han ikke har fått noe ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Loke promper av frolic han.Å du verden som han promper barfy Jeg har våknet om natten flere ganger og lurt på om han har gjort fra seg inne ,men neida -han bare ligger der å fjerter i sin uskyldigste søvn han Han får ikke frolic som godbiter mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Skal skrive under på at det kommer noen her også, hører bare det suser innimellom fra Ben og da er det bare og grue seg til lukta. Er han som er værst da. Nå er boxern også ganske kjent får sine noe uhyggelige gass utslipp huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Hmm.. Tror aldri LiLi har prompa.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Jeg husker en gang gamle katten min slapp en skikkelig fis og han ble redd for lyden og løpte og gjemte seg, når han kom frem var han sur på MEG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Et kjent fenomen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Jeg husker en gang gamle katten min slapp en skikkelig fis og han ble redd for lyden og løpte og gjemte seg, når han kom frem var han sur på MEG!!!! uff... fikk meg en god latter der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar