Wanderlust Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg vil bare takke sonens Sopp for en herlig julekalende/krim, og vet mange setter stor pris på den jobben hun har gjort. Så mye tid hun har lagt ned i skrivingen, og så mange detaljer hun har fått med... Jeg stemmer for at Soppen skal få en av årets julepremier! 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Det er jeg helt enig i! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg vil bare takke sonens Sopp for en herlig julekalende/krim, og vet mange setter stor pris på den jobben hun har gjort. Så mye tid hun har lagt ned i skrivingen, og så mange detaljer hun har fått med... Jeg stemmer for at Soppen skal få en av årets julepremier! Signerer denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Haha, naaw, dere er nå søte, da! Nissen holder forøvrig på med papirarbeid nå, og derav også premieutdeling, så det er vel fare for at han deler ut det han kan til premiene i krimmen. Han er jo veldig glad i å gi, han der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Men da kan jo kanskje venner av julenissen gi noe helt unikt til deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Enig - Soppen må få en premie altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg håper da virkelig ikke at nissen har glemt Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Haha, naaw, dere er nå søte, da! Nissen holder forøvrig på med papirarbeid nå, og derav også premieutdeling, så det er vel fare for at han deler ut det han kan til premiene i krimmen. Han er jo veldig glad i å gi, han der! Du bare kjenner´n, du Soppen. Bestis, liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Soppen du har vell hund nå eller? Send meg en PM så skal du få en back on track dekken(vanlig eller nettingdekken) av meg i den størrelsen du ønsker Jeg har desverre ikke på lager men bestiller nye dekken nå på nyåret og da skal jeg bestille inn den størrelsen du ønsker. Du kan så et fleecdekken av back on track hvis du heller ønsker det. De er bestilt men ikke send fra produsent enda siden de er helt nye 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Aaw, Arielle, så fantastisk snilt! Er på jobb nå, sender pm når jeg kommer hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Fy søren så snill du er Arielle. Sånt koster vel litt? Jeg vil gjerne spytte inn en liten del så du slipper å betale alt alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Så snilt gjort, Arielle! Soppen fortjener det helt klart Jeg blir gjerne også med å betaler litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Er også gjerne med og spytter inn litt på dekken til Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Me to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg bidrar også gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Hun fortjener det virkelig og siden så mange ønsker å bidra med noe fint til soppen så har dere alle fått en melding(monab88 inboksen din var full). Så nå kan soppen se frem til pakke på nyåret og siden så mange vil være med så blir det nok en del overaskelser i den pakken til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Aaaw, verdens beste soniser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Spytter gladelig inn en slant til soppegave! Det er mer enn velfortjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Jeg er gjerne med jeg også Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2012 Arielle: Jeg vil også være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Herre, for noen folk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jeg blir med! (må bare få inn litt + på kontoen først...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 Finingene! I dag har jeg fått pakke i posten, og der var det et flunkende nytt BOT-dekken til Pippa, og en frisbee som jeg kjøpte ved siden av (lysende baller og lysende frisbee, den bikkja er bra bortskjemt). 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts