Carro92 Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Takker for koslige kommentarer Tundra har nå vært på sin første overnattingstur, og det gikk supert, soveposen var visst veldig god å sove i Tundra i pulken Trøttis i soveposen Kos Sover godt sa du? Tundra i sekken, mens vi andre jobber 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Herlige bilder av flotte hunder. Vakre alle sammen. Også den nydelige valpis da. Blir så valpesyk nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Herreguuud den valpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 For noen labber på den frøkna Gratulerer med valp! Denne tråden er gull verdt å titte innom, så mye morsomme og fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Masse flotte bilder! Ser ut som om dere koste dere på telttur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Å så fin baby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Takker for mange koslige kommentarer Tundra er nå 3mnd, og vokser seg stor og tung, snart like stor som whippsene 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Gæren pointer på stranda! 1 stk furten frøken Enten så ville ikke Kiwi være med, eller Tundra... bajs på dem Teltkos 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. April 2015 Rapporter Share Skrevet 4. April 2015 Takker for mange koslige kommentarer Tundra er nå 3mnd, og vokser seg stor og tung, snart like stor som whippsene Åååh, det der er sånn jeg ser for meg whipser hver gang jeg tenker på de. Akkurat sånn ser de ut da, men stoore øyne så de ser litt sorry ut 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så mange fine bilder! Ser ut som en skikkelig bra liten flokk :-) . Hvor mye kløver whippetene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så mange fine bilder! Ser ut som en skikkelig bra liten flokk :-) . Hvor mye kløver whippetene? Takker de kløver hver tur (god å kunne avlaste ryggen min litt å), og noen ganger sånn ellers når vi går småturer, også på joggeturene De bærer sånn 3-4kg på lange og harde turer, og på litt korte og enkle kan jeg legge på litt ekstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så mange fine bilder og for en skjønn valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Søtinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. April 2015 Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så mange fine turer dere er på Det ser skikkelig fantastisk ut! Takker for mange koslige kommentarer Tundra er nå 3mnd, og vokser seg stor og tung, snart like stor som whippsene Det var et skikkelig kult bilde av hele flokken! Hva er planen med Tundra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2015 Så mange fine turer dere er på Det ser skikkelig fantastisk ut! Det var et skikkelig kult bilde av hele flokken! Hva er planen med Tundra? Takk Planen er jakt, trekk, agility, utstilling, og alt ettersom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 6. April 2015 Rapporter Share Skrevet 6. April 2015 Mange fine og koselige bilder må jeg si:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. April 2015 Rapporter Share Skrevet 7. April 2015 For en nydelig trio Pointeren ser jo bare virkelig ut som definisjonen på keitete, klumsete valp med DE labbene og øra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Takker for mange koslige kommentarer Kreka er stadigvekk på turer Denne turen måtte Kiwi ta det rolig pga ho var litt halt etter et kræsj de hadde på tur for noen dager siden, så ho ble skjemt ut og fikk et teppe å ligge på Tundra liker å leke med Ylvis Gjengen koser seg i det nye teltet, mens Ylvis har det helt ok utenfor Kiwi vil ikke stå opp Elsklingene mine <3 Tundra er nå på høyde med whippsene Tundra har noen merkelige stiler når ho slapper av Flinke Kiwi fikk lisensen sin nå, så nå blir det vel noen prøver på henne også etterhvert 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Tundra har vært på sine første valpeshow i helga. På lørdagen var det fellesutstillingen for fuglehunder, hvor ho ble BIR og BIS 3 og på søndagen var det på Båstad, og ho ble BIR Begge dager med gode kritikker! Kritikken for lørdagen: Velbygget, bra hodet for aldern. Litt trangskydd (?) skulder, fremtredende håndrotsledd. Passe lang kropp, solid benstamme, bra poter. Ivrige, fine bevegelser, godt gemytt. Kritikken for søndagen: Feminint hode + uttrykk, gode paraleller i hodet. God brystdybde for alder, korrekt plassert skulder. Ok hals + overlinje. God benstamme + gode vinkler bak. Energiske bevegelser, trivelig temperament. 1 stk happy Tundra med BIR i BIS ringen en som var fornøyd med BIR nr 2 Alt ho fikk med seg i helga! Jeg er forøvrig drit happy for det glasset med ryper på, som ho fikk på fellesutstillinga 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Gratulerer med skikkelig gode resultater! Hun er jo en sjarmør uansett da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Grattis! Skikkelig fin er hun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Takker Oppdatere litt da Tundra har fått 1 BIR til siden de to utstillingene, og skal på 1 valpeshow til, føre EDS sitt Ellers koser vi oss på turer og agilitytrening med alle sammen Viktig med kos i teltet Anastasia dævva litt på turen Alle jentene mine klare for trening + Kira (ene pointern til pappa) Beste turkompisene mine ever! Spennende den canadagåsa! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Føler jeg spammer, sorry Viktig å strekke seg godt, istedet for å bli ordentlig våt! (var dypt rett foran der brått) eh... ja 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 Spam i vei du! Synes det er så koselig når du legger ut bilder av hundene dine, du gjør så mye forskjellig med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2015 For all del, spam i vei! Fine bilder av nydelige hunder, jeg føler meg ikke plaget hvertfall . Litt ot, men hva slags telt har du og er du fornøyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts