Carro92 Skrevet 15. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Random updates bilder Svær i kjeften den frøkna der Fokus 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Du tar veldig fine bilder! Så herlig ut i Femundsmarka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2014 Kiwi er utrolig søtrar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2014 Flotte bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Herlige voffser Hva kler du på de/ligger de i når dere telter ute i vintersesongen? (Instagramstalker ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Så utrolig fine de er! Og Kiwi var bare helt nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 18. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Takker for koslige kommentarer Herlige voffser Hva kler du på de/ligger de i når dere telter ute i vintersesongen? (Instagramstalker ) Mine ligger nakne nede i soveposen min de. Blir nok varme med 3 stk i en vinterpose gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2015 Så flotte hunder og flotte bilder! Whippet ble ikke mindre drømmerase av disse bildene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 26. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Får vel oppdatere litt mere med bilder da Mest mobilbilder, siden jeg er elendig til å huske speilrefleksen hele tiden.. Vi er stadig på overnattingsturer, og har allerede vært på 3stk i januar Chill på morran Ute å sykler (ja det er Benjamin sammen med Kiwi) Tilflukt fra regnet, inn i teltet Gjengen på tur Dyra venter på soveposene inni teltet Chill i teltet med mine beste Kiwi vet å dra seg på sofan Kiwi koser seg i soveposen Anastasia vil ikke ut av teltet og ut i snøværet Kiwi er furt for snøvær Ute å aker Anastasia på agilitytrening 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 Utrolig gøy å lese gjennom denne tråden! De tre der har ett godt liv altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 22. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Da var nye valpen endelig i hus! Hils på lille Tundra, en 8uker gammel pointer tispe En tøff liten frøken! (og ja, må vel endre trådnavnet snart, siden jeg ikke har Benjamin lenger heller ) Første gang i bånd på Oslo S sover godt på toget sover godt i senga hjemme å var ille synd på henne i buret i bilen gitt jentene mine er veldige skeptisk til en ny sak i hus men blir fort godtatt Kiwi liker sin gode kompis Ylvis Tundra på tur med Ylvis 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Hvor er/var det bar lyng på østlandet i januar? Og hva har skjedd med Benjamin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Så herlig flokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 22. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Hvor er/var det bar lyng på østlandet i januar? Og hva har skjedd med Benjamin? overalt her nede i Fredrikstad det Benjamin ble gitt til en vennine av meg i mai han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Så søt hun er! Er bare å gi beskjed om hva du vil ha overskriften endret til, så kan jeg eller en av de andre moderatorene fikse det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirapusen Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Nydelig valpis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2015 Sååå søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 Så utrolig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2015 Pointer er rasen jeg skal ha når jeg blir supersprek. vokst opp med en sort en som bare var verdens snilleste og godeste hund. Ikke ett fnugg vondt eller skarpt i han. Nesten på grensa til litt dumsnill. Ok han var dumsnill. Så gleder meg til masse bilder av lille Pointerfrøken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Takker for alle koslige kommentarer Spammer med litt mere Whippetene er ikke helt med på disse, da de har løpetid og ikke så mye med løse på tur og slikt jammen.. min pinne.. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Haha, noe sååå bedårende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Guri så søt liten pointer ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 helle dussan <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2015 Så fiiin! Digger halsbåndet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 7. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2015 Helskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts