Grim Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Gjærne i ski eller ås. Eller er det kanskje ingen som trener ute nå? Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 JAAAAAAAAAAAAA TAKK Siter
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Supert! Hvilken dag og klokkeslett kan du tenke deg? Jeg er rimelig fleksibel. Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Tja, søndag, mandag og tirsdag når som helst på døgnet Siter
Guest janson Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Jeg blir gjerne meg! Mandag kveld feks? Siter
borderen Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Nå drar jeg hjem på juleferie, men jeg er med etter jul! 1 Siter
Heidihj Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Jeg er med om jeg kan! Ikke at vi er så gode, men hyggelig å trene litt med trollungen 1 Siter
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Mandag kveld passer for meg og! Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Mandag kveld høres bra ut hvor skal vi trene? Siter
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Tja. Vet du om noen fine steder? Siter
Guest janson Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Øhm… Viser seg at jeg surrer. Mandag er ingen god dag for meg. Men fredag kan jeg om noen er interessert da? Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Tja, jeg vet ikke Hehe.. Vi har jo GG-hallen i Ås, plassen ved stedetjegikkehuskerhvaheter der konk.gruppa trente en stund, eeeeeellers er det vel noen fine plasser i Ski og Langhus jeg ikke vet om Edit: Hva er for sent for deg på fredag da? Jobber til seks, er hjemme ca halv åtte Siter
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Teita! Men okei, fredag istede? Edit: Michelle kan ikke fredag da. Blir det bare deg og meg kan vi jo likesågodt ta det på langhus liksom. Edit2: På langhus er det store fine grusbaner man kan trene på hvertfall. Rett ved Vevelstad stasjon. Men de er vel ikke lyst opp så sent. Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Men hva med å gå helt crazy bananas og ta både mandag og fredag da? *Savneråtrenemednoen* Edit: Jeg kan forresten også på dagtid i morgen og tirsdag Siter
Ingvild Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Jeg trooor jeg kan bli med mandag kveld, men kan ikke garantere. Kommer litt an på når det blir i så fall. Ved GG-hallen funker det ikke å trene, der er det skøytebane nå (bokstavelig talt altså! Selv om det føltes litt ut som om det var skøytebane på gangveiene også da jeg gikk hjem fra togstasjonen nå nettopp). Og på gressbanen er det masse tung, våt snø. Det samme tror jeg gjelder veldig mange andre steder her i området. Siter
Guest janson Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Fredag er jeg ledig hele dagen før kl 19. Men kan lørdag også, evt søndag formiddag? Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Yaaaay, jeg har fri hele søndagen Siter
Ingvild Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Lille julaften! Kan man trene hund da? Det er en hellig dag i min familie i alle fall. Nå er jeg uansett i Trøndelag den dagen, så jeg slipper den problemstillingen. Siter
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Mjaaa. Vet ikke. Har planer om å se tegnefilm og ete godis på søndag. Siter
Guest janson Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Mjaaa. Vet ikke. Har planer om å se tegnefilm og ete godis på søndag. Slask. Du kan jo jobbe for meg? :angel: Kan ikke huske når jeg sist hadde en lillejulaften fri. Men du kan jo i det minste komme en liten tur og underholde oss med litt rutetrening? Siter
Grim Skrevet 17. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Slask. Du kan jo jobbe for meg? :angel: Kan ikke huske når jeg sist hadde en lillejulaften fri. Men du kan jo i det minste komme en liten tur og underholde oss med litt rutetrening? Mobber du teknikken min eller? Men jæ, kanskje. Hvis du plukker oss opp. Siter
Recommended Posts