Gå til innhold
Hundesonen.no

Støvsuger!


Odin
 Share

Recommended Posts

Uten at jeg har peiling så sjekket jeg spesifikasjonene på støvsugerne nevnt her. Den Cat and Dog ser ikke ut til å ha bedre spesifikasjoner på sugeevne enn de to første. Forskjellen ser først og fremst ut til å ligge i børster og tilbehør.

Men altså, jeg har ikke peiling, bare undrer meg på hva som gjør sistnevnte så mye bedre enn de rimelige. Syns ikke det kom frem på opplysningene iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på effekt og sugeeffekt..... og ellers så har vel Electrolux vunnet det som er av tester de siste årene.

Jeg kjøpte akkurat ny støvsuger på CDON.com av alle steder.... de har salg for tiden på husholdningsprodukter. Den jeg kjøpte betalte jeg 999 for og da fikk jeg et gavekort på 50 som jeg har brukt der senere. Pris for samme støvsuger hos Expert var rundt 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med å kjøpe en av testvinnerne til Electrolux. Men jeg har ikke testet altfor mye ennå. Foreløbig veldig fornøyd da. :)

Edit: http://www.dinside.no/875522/electrolux-stovsuger-best-i-tester

Tror jeg kjøpte Z8820B og fant den i omtrent samme prisklasse!

http://www.prisjakt.no/product.php?p=455604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="KristinR" data-cid="1395264" data-time="1355467829"><p>

Uten at jeg har peiling så sjekket jeg spesifikasjonene på støvsugerne nevnt her. Den Cat and Dog ser ikke ut til å ha bedre spesifikasjoner på sugeevne enn de to første. Forskjellen ser først og fremst ut til å ligge i børster og tilbehør. <br />

<br />

Men altså, jeg har ikke peiling, bare undrer meg på hva som gjør sistnevnte så mye bedre enn de rimelige. Syns ikke det kom frem på opplysningene iallefall. </p></blockquote>

Cat and dog har en av dei sterkeste sugeevnane av støvsugerane dei hadde på expert:) men de som e så fantastisk e dei børstehoda som følge me! De ene dunka, suge å slår ALT hår ut av soffan:D

Ops, ble visst på dialekt det der(går litt fort i svingene av og til;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...