Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket bilde beskriver din hund best?


pippin
 Share

Recommended Posts

Fra AN.. Hvilket bilde beskriver din hunds personlighet best?

Mana er definitivt en happy, go lucky hund. ALT er morro, ALLE er snille, og verden er et supert sted! Null bekymringer og man kan gjøre som man vil! :D Så når hun får et tryne som dette, et skikkelig gliiiiis, da vet jeg at hun storkoser seg! :D

IMG_3547.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er mange som beskriver ham godt, han er tross alt en meget unik og sammensatt hund, men jeg tror ett av dem må være dette iallefall, smiletrollet mitt! Alltid blid og fornøyd. (Men han smiler jo i situasjoner han ikke er så fornøyd heller da, for å sjarmere seg ut av dusjing eller kloklipping f.eks. herregud, det må jeg få filmet så dere får se, det er urkomisk.)

tira-morgentur-010.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står mellom to bilder, så poster begge :P Tavi er sikkert verdens trøtteste sak, men denne dagen tok hun kaka. Hadde henne med meg på jobb, inne på basen (jobber i hjemmetjenesten). hun hadde aldri vært der før, masse ukjente folk rundt - og Tavi legger seg ned og SOVNER... Veldig utrygg valp.

69426_4038755851461_1149007041_n.jpg

Men sånn jevnt over er hun veldig uskyldig, og veldig "sorry" og glad i lekene sine :P Skikkelig baby.

539102_3739197202682_1111219017_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...