Gå til innhold
Hundesonen.no

AboxNo potesokker


Recommended Posts

2 sett rosa fleece potesokker med sort yttersåle + forsterket tå selges. Lange baksokker (over hasen)

Str:

omkrets poten ca 12 cm, og 15 cm høye.

Baksokkene er ca 22 cm (tror de var beregnet for Staff, men ble aldri betalt)

220 pr sett

29362_460425267337088_2075296838_n.jpg

Har også kløv til salgs

310522_429651100414505_205909561_n.jpg

Kløv i 1000D Cordura

Dobbelt ryggstykke, polstret bryst og bukreim- regulerbare. Gjennomgående reimer fra bryststykke bak til 2 D ringer som kobbel festes i via Hanefot (følger ikke med, men kan lages om ønskelig) Skinndetaljer fremst på veskene. Reim til å løfte veskene ut fra hunden.

Pris: 800,-

Hunder på bildet er ca 50 cm i manke høyde (ca 22Kg)

Edit: kun 2 potesokk sett igjen!

Endret av AussieAllTheWay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg trenger akkurat slike lange til Casper... han har bare slike som går akkurat på den lille kloen, og han får jo så vondt når vi skal ta dem av stakkar. Men da trenger jeg jo høye til fremføttene da, lager du det?

edit: ser på siden din at det gjør du jo :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den kuleste kløven EVER :w00t:

Ja ikke sant. Rart ingen vil kjøpe den ;)

Hadde det ikke vært for at jeg alt har en kløv, så hadde jeg beholdt den selv.. Men om den ikke blir solgt til våren igjen så gjør jeg nok det. Ingen vits at at den ligger å støver ned.

Åå jeg trenger akkurat slike lange til Casper... han har bare slike som går akkurat på den lille kloen, og han får jo så vondt når vi skal ta dem av stakkar. Men da trenger jeg jo høye til fremføttene da, lager du det?

edit: ser på siden din at det gjør du jo :-)

Det gjør jeg vettu :yes:

Kommer nok en ny bestilling til deg om ikke så lenge :) Basenjien har potesokker høyest på ønskelisten! Jeg er veeeldig fornøyd med Tia sine!

Tipper du hadde fått en lykkelig Pim om hun fikk gode varme potesokker på bena ja :)

Bare å bestille. Nå går det fort til Jul, men jeg tar ikke juleferie uansett jeg, og det kommer nok kalde dager til neste år også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...