Gjest Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Lo meg skakk når jeg så denne på tv i går! Reklamefilm for Pedigree Jumbone: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Den er så herlig morsom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Tror det er den herligste reklamefilmen noen sinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Hihihi, lo godt jeg også, da jeg så den første gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Haha! Den var festlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Er det bare meg som hater den 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Er det bare meg som hater den Haha nei, jeg syns den er helt idiotisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg digger den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Syns den er kjempesøt, jeg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Er det bare meg som hater den Nei. Den var urteit. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hahaha, akkurat slik soundeffect jeg pleier å lage når dyret får tyggepinne! Ser virkelig ut som det er det eneste han tenker:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Mamma traff på den i Sandefjord denne uken. Hun ble helt forelsket og syns den var så søt! Hun ringte meg med en gang og måtte fortelle det. At hun turte å stoppe eieren opp og spørre. Artig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Æsj så teit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Sjelden jeg flirer av reklamer - men jeg liker den der kjempegodt! Ordentlig morsom og så veeeeldig tatt på kornet i forhold til hva mine hunder også synes om Jumbone. Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Liker reklamen. Den er festlig synes jeg Meeen. Synd jumbone er et drittprodukt.. Masse sukker og annet skit. Nei, fin reklame, men skulle heller vært for et bedre produkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Off... Jeg syntes den var fæl og flau 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 jeg flirer like mye hver gang :-P mest fordi den første jeg tenkte "Hadde Nico kunnet snakke så hadde han gjort slik når han tygger bein!" ;-) Så slår det meg hvor plagsomt det ville vært!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Uff den er teit, og like lite morsom som den gangen jeg kasta bort en femtilapp for at dyra sku ha noe å tygge på, Jumbone var vekke før jeg rakk å blunke, ble oppriktig bekymra over hvor den ble av. Hersens søppel, svindel og lureri. Please slå meg hardt om jeg sku finne på å kjøpe noe det står pedigree på igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese Andrea Sannes Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 siden den kan spises om å nom å nom igjen måtte jeg kjøpe fire så hele flokken kunne smake siden det er jul nydelig reklame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 siden den kan spises om å nom å nom igjen måtte jeg kjøpe fire så hele flokken kunne smake siden det er jul nydelig reklame Gikk ned raskt her, så den kan ikke spises nom å nom igjen... Kanskje litt mindre tenner kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Gikk ned raskt her, så den kan ikke spises nom å nom igjen... Kanskje litt mindre tenner kan Villedende markedsføring. Nom nom ferdig er vel mer riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 hvis hunden rekker å si nom at all! :-P å så tørst de blir etterpå da du. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jeg lager også omnomnom-sound effects når Kuma gnager på ting. <3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2012 Jeg føyer meg i rekka av "sure" folk her, jeg synes reklama er superteit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese Andrea Sannes Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2012 Gikk ned raskt her, så den kan ikke spises nom å nom igjen... Kanskje litt mindre tenner kan tibbetanske terrier frøkna på 4 mnd brukte ikke lange stunden før den var borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts