Gå til innhold
Hundesonen.no

GODE tyggebein til kresne hunder! :)


Snickers
 Share

Recommended Posts

Jeg sliter med å finne tyggebein hunden liker, han er ikke veldig glad i feks: griseører, haler etc. fra dyrebutikk/matbutikk. De fra felleskjøpet er han hakket mer glad i, men som oftest slikker/tygger han litt på de før de blir liggende. Han liker ikke sånne tyggeknuter og bein av sammenpresset hud, det har vi gitt opp helt!

Noe han ELSKER er f.eks ribbein og andre rå bein, men de blir alltid enten spist opp med en eneste gang eller så er de så harde at han tygger kjøttet av de, og så blir de ikke rørt mer.

Men jeg tenkte at her kan vi dele tips om gode tyggebein til kresne hunder, som varer en god stund, og som hunden ikke blir lei.

Noe jeg har funnet: Viltbeinet fra canis.no :) Sykt bra! Han tygger på det i sikkert 15-30 min hver dag, selv om alt det gode fettet/kjøttet er spist av. Skjønner han godt, det lukter godt faktisk :P Nå har det vart i 2 uker, interessen er det fortsatt!

Har noen andre gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd... jeg lurer på det samme! Casper liker omtrent ingenting han. Hudbein blir liggende i månedsvis,og blir bare tygd på om det kommer hundebesøk, da ble det plutselig veeeldig godt liksom.

Jeg har og en veldig veldig lite fryser som egentlig ikke fryser noen ting, bare holder det veldig kaldt, så jeg kan ikke kjøpe inn pakker med div. kjøtt...

Alt av hudbein, slike hvite bein, i det hele tatt alle bein fra dyrebutikken er æsj. Griseører kan til nøds spises, grisehaler er litt mer nam. Slike helt tynne hudpinner spiser han da, så egentlig litt rart at han ikke vil ha de store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd de hvite av presset hud? Her i huset går de unna. Småen spiser det meste etter at han ble kastrert, mens ridgebacken er mer kresen på det. Men spiser de hvite.

10-20 kr på Sparkjop.no. :)

Det er vel det eneste Fanta aldri ville ha. Og Monti gidder ikke kaste et blikk på de en gang :P Fylte margbein derimot er en slager her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...