Fjollebolle Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Så utrolig mange fine kort Og javisst er enkelte av ansiktsuttrykkene helt fantastiske Her er årets, den nederste halvdelen er veldig mye av den fra i fjor, men.. lat (så syns jeg Luno stjernejeger var litt søt, så da måtte han få gjøre det i år og ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Vårt julekort i år. Beklager bildekvaliteten, Facebook tok knekken på det... 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Så mange herlige bilder Her er vår: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Her er vårt elektroniske for i år Enkelt og greit God jul, soniser ;D <3 Beklager kvaliteten :/ Ble ikke sånn på face:p 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Det artigste er jo å se alle de "lykkelige" uttrykkene . Hehehe, enig! Og her kommer enda noen lykkelige uttrykk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg har ikke bilder av udyrene mine sammen. Så de får hver sitt julekort. God jul!! :santa: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Utrolig mange fine bilder!! Her er vårt julekort i år 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Årets julehilsen fra Grønsvebakken . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg bestilte en nisselue på ebay...så ikke så nøye på størelsen gitt... Du, mutter'n, den var vel kanskje litt liten eller?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Jeg bestilte en nisselue på ebay...så ikke så nøye på størelsen gitt... image.jpg Du, mutter'n, den var vel kanskje litt liten eller?? Neiii, den var jo helt perfekt!! Herlig bilde. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Neiii, den var jo helt perfekt!! Herlig bilde. :-D Den ser faktisk mye mindre ut når den ikke er på hodet hans enn på hodet faktisk og takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Ble ingen photoshoot med vovver og barn i år. Så lille skrulle-gutt fikk bli motiv til årets julekort... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 God jul fra Ozzy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Ikke julekort, men likevel. Er vel litt julete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 Så mange morsomme og kreative julekort! Jeg bare mekket noe i siste liten i går, men til neste år så må jeg være mer kreativ, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 God jul 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 God jul fra meg og Nissetass (Som forresten blir 3 år idag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts