Mud Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 ok , mulig jeg kaster inn en brannfakkel her nå , men hvem liker vi best sånn egentlig ? Nissen eller Aleksander? Jeg kjenner jeg vakler litt jeg nå... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Vanskelig valg. Julenissen kommer med pakker en gang i året, Aleksander er en gave i seg selv hele året.. Hmm.. Ikke sant ?? Nissen er mest opptatt av barna også.. Lite løøøøøv for hu mor. Får ikke quotet Jeanette , men jeg synes det er positivt med menn som blir kjærlige og ikke kranglete i fylla Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg lurer på om vi sonendamene hadde blitt kastrert pga overproduksjon av hormoner om vi var hunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg leeeeer!! LETT om jeg hadde tafset rumpe før jeg sjekker puls... han er jo hått! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg leeeeer!! LETT om jeg hadde tafset rumpe før jeg sjekker puls... han er jo hått! Dead or alive! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg lurer på om vi sonendamene hadde blitt kastrert pga overproduksjon av hormoner om vi var hunder? Helt klart!! Iallefall for ujevnt temperament Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hahahah, jeg elsker krimmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Det er så bra! Gleder meg til neste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Det er så bra! Gleder meg til neste! Det er siste det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Det er siste det! Neeeeei! Nå kom jeg på at søren, det er jo julaften i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Fantastisk! Litt overrasket over at jeg ikke deltok i rumpetafsing :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julenissen Skrevet 23. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 HO, HO, HO! Gooood juuuuul! :santa: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Ååååhhh! Du er rett og slett awesome Soppen! Gooood juuuul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 *ler* Så sjefete Marie plutselig har blitt da! Og heldige Siri som får beholde Alexander, da er de to til å rydde opp da Ho ho ho! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 :hear: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Ler av Bustebarten som måtte poke kattefolka med en nål, sånn bare fordi Soppen, du er verdens beste, for en fortellerglede, fortellerevne og oppfinnsomhet. Du er bare best Godt det endte bra, men jeg er litt furt for at jeg ikke fikk Alexander med hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Verdens beste sopp tusen takk for desemberunderholdningen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Du er utrolig flink Soppen! Tusen takk for denne månedens beste julekrim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Tusen takk for en fantastisk julekrim Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 en Riktig God Jul til alle på sonen, og en stor takk for en utrolig underholdende julekrim til Soppen veldig bra å lese at nissen ble reddet til slutt kattefolka var sikkert noen av de sure gamle kattetatnene jeg kjenner til... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Jeg er litt snurt.. men jeg fikk tafse på Alexander Skarsgård Jaja.. den fineste mannen har jeg i sengen for det meste av tiden uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 @SoppenCamilla; Takk for god underholdning! Og, GOD JUL :santa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Tusen takk for herlig underholdning til verdens beste Sopp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Gjett hva Siri skal gjøre i natt a! ^^ Tusen takk for super julekrim Soppen! For en jobb! God jul til den beste soppen i verden, vår Sonen-Sopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Takk selv, dere! Og god jul! Jeg håper ikke noen føler seg utelatt, jeg har prøvd å få med "alle", i det minste en liten rolle! Jeg har virkelig trålet forumet, kommentartråden, alle likes'a som jeg har fått, for å få med alle som er mer eller mindre aktive. Takk til alle som har bidratt, moddiser og IW, spesielt! IW har laget de fleste oppgavene til dere! Takk til dere i chatten, som har hørt på syting, og kommet med bidrag til episodene. Takk til dere som har googlet bilder for meg! Takk til mamma og pappa, som en dag, for mange år siden.. Neida, jeg tuller. For ikke å glemme, takk til våre fantastiske sponsorer! I løpet av romjula, så skal jeg sette meg ned med IW (så vet du det, IW), for hun har vel mest erfaring når det kommer til dette, så skal vi samme alle loddene fra folk som har sendt inn svar, også skal vi trekke vinnere. De vil bli annonsert i løpet av romjula. Jeg har skrevet alt i Word, og det ble til slutt en liten bok på 34 sider, og 18 787 ord! Det har vært litt av et slit, men det var helt klart verdt det! Dere får ikke lov til å spørre om noe mer krim før jeg har fortrengt dette. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 En stor applaus fra meg og Veldig underholdende og en hel veldig masse arbeid !!! Tusen takk for fin-fin underholdning gjennom desember- så håper jeg du og dine får en fantastisk, fredfylt og koselig jul 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts