Guest 2ne Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 *ler* Stakkars Siri som har sånne traumatiske barndomsopplevelser Jeg syns fortsatt at sonisene er fint lite mistenksomme når de finner mat og gaver sånn helt ut av det blå, altså. De bare spiser og pakker opp ting uten at de veit hvor det er fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 *ler* Stakkars Siri som har sånne traumatiske barndomsopplevelser Du skulle bare visst . Å hildrande du... Jeg lo så høyt at min kollega på nabokontoret kom inn og lurte på hva jeg drev med Og Soppen - den dukken - eller delen av dukke *urk* - ligna faktisk rimelig godt på min traumatiserte dukkeopplevelse fra fordums tid :lol:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Skal ærlig innrømme at min tro på Siri's uskyld vakler litt. AnetteH er helt klart skyldig. Hvorfor ville ikke Soppen at vi skulle se videoen?? Dette blir for mye for meg , jeg stoler ikke på noen lengre.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Skal ærlig innrømme at min tro på Siri's uskyld vakler litt. AnetteH er helt klart skyldig. Hvorfor ville ikke Soppen at vi skulle se videoen?? Dette blir for mye for meg , jeg stoler ikke på noen lengre.. Skjønner akkurat hva du mener..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Og Secret Santa var Bones sin ide - mon tro om hun står bak den dukken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Og Secret Santa var Bones sin ide - mon tro om hun står bak den dukken... Eller så er broren til Dexter morderen Om dere har sett sesong 1 så er det en ganske skummel tanke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Skal ærlig innrømme at min tro på Siri's uskyld vakler litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Som det svinger! Blodige snømenn og nå dukkehode!!! Yay!!! Liker så godt sånn gla-vold altså!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Og Secret Santa var Bones sin ide - mon tro om hun står bak den dukken... Eller så er broren til Dexter morderen Om dere har sett sesong 1 så er det en ganske skummel tanke.. Han døde jo ganske ettertrykkelig? Eller? kanskje ikke ?!! Har Siri brødre btw ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Hum... 4 (5???) ukjente mennesker? Enten er AnetteH innmari god på data-manipulasjon ellers er det snakk om CANISER! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Han døde jo ganske ettertrykkelig? Eller? kanskje ikke ?!! Har Siri brødre btw ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ja, i fjor ved juletider ihvertfall Jupp hun har det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Han døde jo ganske ettertrykkelig? Eller? kanskje ikke ?!! Har Siri brødre btw ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ja, i fjor ved juletider ihvertfall Jupp hun har det Eller hadde? :O kanskje Siri har drept de, nissen og alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Jeg tror det er Dexter og broren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Jeg synes det er noe "pretty little liars" over det hele jeg (var det ikke noen dukker med der?), og lurer veldig på hvem som har noe å skjule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Han døde jo ganske ettertrykkelig? Eller? kanskje ikke ?!! Har Siri brødre btw ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ja, i fjor ved juletider ihvertfall Jupp hun har det Eller hadde? :o kanskje Siri har drept de, nissen og alle! Stakkars stakkars brødrene mine - helt uskyldig dratt inn i et juledrama uten like . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Oh oh oh!! Eller kanskje de 4-5 ukjente er noen som nylig har byttet profilbilde/ nick så man ikke kjenner dem igjen?? Jeg bruker defiinitivt for mye energi på å pønske ut plottet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 *ler* Stakkars Siri som har sånne traumatiske barndomsopplevelser Jeg syns fortsatt at sonisene er fint lite mistenksomme når de finner mat og gaver sånn helt ut av det blå, altså. De bare spiser og pakker opp ting uten at de veit hvor det er fra Jeg er i det minste mett og fornøyd i motsetning til hva de litt mer skeptiske må være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Oh oh oh!! Eller kanskje de 4-5 ukjente er noen som nylig har byttet profilbilde/ nick så man ikke kjenner dem igjen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Du er ytterligere en av mine mistenkte ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 God stemning med krimmen :santa: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Soppen du imponerer ekstremt! Det var en stor overraskelse å se et nytt innlegg i krimmen idag, du trosser alt du! Snakker ihvertfall for meg selv når jeg sier at jeg setter veldig stor pris på alt du gjør for oss andre, hvor mye jobb du legger ned i krimmen! Stor klem til deg Soppen! Du fortjener virkelig noe for jobben altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 *Ler meg skakk igjen* . Soppen er toppen!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Kattemenneskene?!? Menger Siri seg med dem altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Kattemenneskene?!? Menger Siri seg med dem altså Nope, jeg gjør ikke det, så det betyr vel at jeg er frikjent? . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Nope, jeg gjør ikke det, så det betyr vel at jeg er frikjent? . Tsk, kattefolka er bare en teori, vi har hatt mange av dem Det er en del sonenfolk som har katter også, så at de skulle hjem og ta seg av kattene sine, trenger ikke å bety at det ikke er sonenfolk som står bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts