Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekrimmens kommentartråd


Julenissen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 829
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ganske tydelig at dette forumet har flest kvinnfolk, ALLE vil ha bilde av RunkePer! Her er han sist jeg så han, klarte til og med å skremme en hund i skogen!

Egentlig finner jeg bare bilder på google og faker alt mulig! Marvel også. Egentlig bor jeg i Sveits og er mann!

Woho, dette lovar godt . ØYH! Kva har eg sagt om å publisere det biletet der!?

Guest Dratini

Ikke vær sur, da! :fish: Var det jeg prøvde å si med "internett", jeg veit jo egentlig det. :)

La til en smiley i det første innlegget så det skulle bli litt tydeligere, jeg ser at det fort kunne misforstås.

Og jeg hater å si det, men jeg tror kanskje det er Ia... :(

Blir nesten værre å legge til smiley i ettertid, for da ser alt dumt ut. Og jeg er ikke sur, er du som påstår at jeg er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten værre å legge til smiley i ettertid, for da ser alt dumt ut. Og jeg er ikke sur, er du som påstår at jeg er det :P

Hva mener du jeg skal gjøre, da? Beklager, jeg skrev ikke sånn at noen skulle misforstå med vilje, og jeg mente ikke å fornærme deg ved å kalle deg sur. Unnskyld, det var ikke meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan KAN dere?!

Etter alt vi har vært gjennom, alle sorger vi har delt, alle kamper vi har vunnet. Jeg har ingen ord. Aldri hadde jeg trodd at en gammel venn ville mistenke meg for noe slikt! Ja, sonen, jeg snakker til deg! Jeg trodde dere kjente meg bedre enn dette. I årevis har dere stått ved min side. Som Romeo og Julie, som Nora og Helmer, som Raksha og bonden! Og fortsatt peker dere meg ut som morder og kidnapper ved første mulige anledning. Kjenner dere meg i det hele tatt?!

Nei, jeg har sagt meg ferdig. Jeg er lei av dine bedragerske oppspinn.

Hysj. Ikke si noe. Jeg har hørt nok.

Ikke forsvar deg. Ord er fattige.

Farvel, sonen.

JEG SA FARVEL.

:cry:

:shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Ia prøver å leke uskyldig over her, men ikke glem hvilken flink skuespiller hun er! Bare påtatt alt sammen!

Jeg tror..at det er Dratini og Vims for de driver skikkelig å liksom krangler og er teite med hverandre og sånn for å avlede at noen skal mistenke dem. Men neheheinei, den går ikke damer, skjønte det jeg nemlig! HAH ;)

De tenkte nok at dette var en hemmelighet de skulle ta med seg i graven, men nå rakner vennskapet ettersom de skjønner at vi er i ferd med å avsløre dem! :o

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenkte nok at dette var en hemmelighet de skulle ta med seg i graven, men nå rakner vennskapet ettersom de skjønner at vi er i ferd med å avsløre dem! :o

Nehei, det er ikke sant! Jeg gidder ikke være her mer, nå går jeg og spiller sims. :faceless:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bare èn med den skostørrelsen, jeg 306.gif

Jeg har heldigvis ikke crocs, så meg er det ikke. Vi er flere med små str her, så ikke legg skylden på Ia! Søte gode Ia'n som er uskyldig som nysnø på høyfjellet! Det formelig glitrer renhet og uskyld av den jenta!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg tror..at det er Dratini og Vims for de driver skikkelig å liksom krangler og er teite med hverandre og sånn for å avlede at noen skal mistenke dem. Men neheheinei, den går ikke damer, skjønte det jeg nemlig! HAH ;)

Pføyt :innocent: Selv om jeg "truer" med å kidnappe salukier er jeg ikke villig til å stikke av med nissen altså *insertsinnataggensmiley*

Hva mener du jeg skal gjøre, da? Beklager, jeg skrev ikke sånn at noen skulle misforstå med vilje, og jeg mente ikke å fornærme deg ved å kalle deg sur. Unnskyld, det var ikke meningen.

Shit... Dratini, hun er på sporet av oss! Si noe sint tilbake!

Gå bra det vettu ;)

Jeg prøver så godt jeg kan, hjelp meg da....

Hvordan KAN dere?!

Etter alt vi har vært gjennom, alle sorger vi har delt, alle kamper vi har vunnet. Jeg har ingen ord. Aldri hadde jeg trodd at en gammel venn ville mistenke meg for noe slikt! Ja, sonen, jeg snakker til deg! Jeg trodde dere kjente meg bedre enn dette. I årevis har dere stått ved min side. Som Romeo og Julie, som Nora og Helmer, som Raksha og bonden! Og fortsatt peker dere meg ut som morder og kidnapper ved første mulige anledning. Kjenner dere meg i det hele tatt?!

Nei, jeg har sagt meg ferdig. Jeg er lei av dine bedragerske oppspinn.

Hysj. Ikke si noe. Jeg har hørt nok.

Ikke forsvar deg. Ord er fattige.

Farvel, sonen.

JEG SA FARVEL.

:cry:

:shifty:

Hvordan skal vi være sikker på at dette ikke er skuespill fra din side? Geir Børresen synger "det bor en smurf i oss alle", men det er ikke det han mener... :whistle:

De tenkte nok at dette var en hemmelighet de skulle ta med seg i graven, men nå rakner vennskapet ettersom de skjønner at vi er i ferd med å avsløre dem! :o

PØH!!! Du bare kaster deg på alle andre sine teorier du, kun for å dra bort mistankene mot deg selv :poke: Du som bytter nick titt og ofte, kun for å forvirre andre medlemmer inne her... :fish:

Vims, hjelp meg da! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Ia prøver å leke uskyldig over her, men ikke glem hvilken flink skuespiller hun er! Bare påtatt alt sammen!

Nemlig... Sleipe lille piken

Jeg har heldigvis ikke crocs, så meg er det ikke. Vi er flere med små str her, så ikke legg skylden på Ia! Søte gode Ia'n som er uskyldig som nysnø på høyfjellet! Det formelig glitrer renhet og uskyld av den jenta!

*Pakke litt bedre rundt Margrete sånn at hun kan fortsette å leve i sin litt naive boble og slippe å forholde seg til livets realiteter*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart dukker det vel opp utstoppa alver... :fear:

Nåh, du har jo tilgang på dop og masse rart. Bare se hva du utsetter hundene dine for liksom! Posere med høner og kaniner på ryggen og greier...

*grøsse med tanken på utstoppa alver*

Du har et poeng, den "fuglebikkja" hennes er påfallende rolig rundt hønsene, det er nok noe reseptbelagt som ligger bak det, ja :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel stoppa ut - både den og hønsene...

*grøsse med tanken på utstoppa alver*

Du har et poeng, den "fuglebikkja" hennes er påfallende rolig rundt hønsene, det er nok noe reseptbelagt som ligger bak det, ja :sleep:

Snart dukker det vel opp utstoppa alver... :fear:

Skjønner ikke helt at folk er så negativ til alvepynt:

alv.jpg

:innocent:

Men utstoppet Onkel?!? :cry:

Kan forøvrig garantere at mine pailabber ikke får plass i størrelse 36 altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt altså, nå må sonisene skjerpe seg! Begynne å rotte seg sammen og anta hvem og skape splid osv! Det er nok akkurat dette kidnapperen ønsker! Syns alle skal skvære opp og glemme dette en stund jeg! Kosemose litt fortenk! Vi er jo tross alt på ferie?

(og jeg håper at jeg er der og!)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt altså, nå må sonisene skjerpe seg! Begynne å rotte seg sammen og anta hvem og skape splid osv! Det er nok akkurat dette kidnapperen ønsker! Syns alle skal skvære opp og glemme dette en stund jeg! Kosemose litt fortenk! Vi er jo tross alt på ferie?

(og jeg håper at jeg er der og!)

Uff, du har jo helt rett. Beklager Ia, kan du tilgi at jeg mistenkte deg? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...