Gjest Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Er jeg den eneste som synes lapskaus er godt?!? Nei. Og så egen veggislapskaus uten å ha bedt om det i det hele tatt da, det har jeg aldri fått før! Nam! Vegetarlapskaus! Jeg bryr meg døyten om hvem som har laget den. Jeg er sulten, og damn, man blir ikke bortskjemt med de som husker på veggisene! Kudos til de som husker på oss! *Danse happy dans* Ja, altså, det hun sa. *peke opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 soppen, du er awesome Jeg håper du er klar over hvor mye vi setter pris på det! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Jeg vil ikke dø av lapskaus, jeg er redd nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 soppen, du er awesome Jeg håper du er klar over hvor mye vi setter pris på det! Naaw, takk! Det er innmari kos å lese alle kommentarene deres også! Får inspirasjon, og mer skrivelyst! I kveld jobber jeg hardt med å skrive flere episoder, for i morgen tror jeg ikke jeg rekker så innmari mye, og fredag skal jeg på julebord, så da rekker jeg ikke, og lørdag kommer jeg til å være dødssliten, for da skal jeg til Sverige for å harryhandle! Yodel, så gøy å høre at dere setter pris på vegetarlapskausen! Satser på at personen som lagde det vet hvor snill h*n er. Jeg syns også det er fint at dere som føler dere mangler på sonencampen kommenterer her! Jeg går alltid gjennom kommentartråden når jeg skriver, og plukker navn herfra. Så jeg prøver å inkludere alle, altså! Det var en ting til jeg skulle si, men jeg har glemt det, så jeg tar heller og dobbeltposter! Nå skal jeg drikke Chai Te og høre på julemusikk mens jeg skriver mer! Er straks ferdig med dagens episode (som blir en skikkelig sonen-episode, dere kommer til å kjenne dere igjen og forhåpentligvis le!), og så skal jeg jobbe meg videre på neste. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Jeg tror det er Siri som har laget lapskaus.. hun har jo fått slike huslige tendenser etter at hun flyttet Men hun vil ikke innrømme det! og siden hun leder oss rundt på tur og later som hun ikke kjenner terrenget har hun tatt en snarvei hjem for å sette på maten Så det så! Forsvaret vil få framlegge bevis 1 for juryen: En banankasse full av påskepynt. Beviset er underkjent pga lite relevans for saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Kommenterer for å få være med i en episode.. Men bare så dere vet det, så jobber faktisk Nissen som RunkePer den tid han ikke jobber som nisse... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Beviset er underkjent pga lite relevans for saken. Au contraire. Beviset svekker aktoratets påstand om at tiltalte pynter til jul hele året, da det åpenbart er tider på året hvor påskepynten inntar heimen i stedet. Påskepynt og julepynt kan ikke stå framme samtidig. En vil jo ikke at huset skal se ut som en ***** BIR-rosett heller. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Det første jeg tenker når klokka ringer om morgen er "julekrimmen!" Må alltid lese den før jeg begynner morgenstellet! Og jeg er imponert over at dere greide å få meg med ut på skitur... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Au contraire. Beviset svekker aktoratets påstand om at tiltalte pynter til jul hele året, da det åpenbart er tider på året hvor påskepynten inntar heimen i stedet. Påskepynt og julepynt kan ikke stå framme samtidig. En vil jo ikke at huset skal se ut som en ***** BIR-rosett heller. Det er åpenbart kun et skalkeskjul (og aktoratet er overbevist om at tiltalte godt kunne tenke seg et hus fullt av BIR-rosetter). Det pyntes nok med gult i påsken, men under ligger julepynten... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 SFX spiser ikke lapskaus og hun peker på Jeanette. Det rr åpenbart at hun og Bones er de skyldige. Nissen er en STOR mann det krever 2 stk for å overvinne og SFX har faktisk hunder som kan trekke nissen avgårde i snøen. Beklager at jeg løste den så raskt Soppen, men dette er så åpenbart at jeg ikke kunne unngå det. Eventuelt er sønnen min med på det siden han har fortalt både hjemme og i barnehagen at han ikke vil ha besøk av nissen - gaver eller ei - fordi nissen er en hissigpropp som truer med skjea si. Som mor er det selvfølgelig tungt å innrømme mistanker mot min egen sønn , men siden han umulig kunne utført det alene må nesten de voksne ta skylden. Jeg regner med at Bones og SFX er bedre på konsekvensanalyse enn en toåring og forstår hva dette gjør for julen verden rundt. Men hvor er egentlig Rudolf i alt dette ? Burde ikke han stilt opp litt for nissefar ? Eller var det Reinsdyrkjøtt i den gryta ?? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Du er veldig flink til å konspirere, Loke... Hvorfor er du så flink til å konspirere, har du mye erfaring med det kanskje? *paranoid* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 dere er så gode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Du er veldig flink til å konspirere, Loke... Hvorfor er du så flink til å konspirere, har du mye erfaring med det kanskje? :fear:/> *paranoid* *stille meg totalt uforstående* Det er jo et hav av indisier! Hvem er det som IKKE liker lapskaus ?? Jeg sier som en kollega alltid sier " den er ikke den der normalt , vet du " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Lurer på om det er en person som har laget mat til så mange mennesker, jeg tror det er flere suspekte personer som står bak, ikke bare en. Også håper jeg at det ikke er en person som må vaske opp.. isåfall -fus til å slippe oppvask! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 SFX spiser ikke lapskaus og hun peker på Jeanette. Det rr åpenbart at hun og Bones er de skyldige. Nissen er en STOR mann det krever 2 stk for å overvinne og SFX har faktisk hunder som kan trekke nissen avgårde i snøen. Beklager at jeg løste den så raskt Soppen, men dette er så åpenbart at jeg ikke kunne unngå det. Eventuelt er sønnen min med på det siden han har fortalt både hjemme og i barnehagen at han ikke vil ha besøk av nissen - gaver eller ei - fordi nissen er en hissigpropp som truer med skjea si. Som mor er det selvfølgelig tungt å innrømme mistanker mot min egen sønn , men siden han umulig kunne utført det alene må nesten de voksne ta skylden. Jeg regner med at Bones og SFX er bedre på konsekvensanalyse enn en toåring og forstår hva dette gjør for julen verden rundt. Men hvor er egentlig Rudolf i alt dette ? Burde ikke han stilt opp litt for nissefar ? Eller var det Reinsdyrkjøtt i den gryta ?? Jeg ler så jeg gråter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Det er åpenbart kun et skalkeskjul (og aktoratet er overbevist om at tiltalte godt kunne tenke seg et hus fullt av BIR-rosetter). Det pyntes nok med gult i påsken, men under ligger julepynten... Deck the walls of hunderommet with the BOB-ribbons, I say thee. Jeg vil gjerne høre hvordan du mener jeg klarer å skjule syv banankasser med julepynt under én banankasse med påskepynt... SFX spiser ikke lapskaus og hun peker på Jeanette. Det rr åpenbart at hun og Bones er de skyldige. Nissen er en STOR mann det krever 2 stk for å overvinne og SFX har faktisk hunder som kan trekke nissen avgårde i snøen. Beklager at jeg løste den så raskt Soppen, men dette er så åpenbart at jeg ikke kunne unngå det. Eventuelt er sønnen min med på det siden han har fortalt både hjemme og i barnehagen at han ikke vil ha besøk av nissen - gaver eller ei - fordi nissen er en hissigpropp som truer med skjea si. Som mor er det selvfølgelig tungt å innrømme mistanker mot min egen sønn , men siden han umulig kunne utført det alene må nesten de voksne ta skylden. Jeg regner med at Bones og SFX er bedre på konsekvensanalyse enn en toåring og forstår hva dette gjør for julen verden rundt. Men hvor er egentlig Rudolf i alt dette ? Burde ikke han stilt opp litt for nissefar ? Eller var det Reinsdyrkjøtt i den gryta ?? Jeg elsker lapskaus, og var skrubbsulten nok til å spise. Jeg orker aldri lage middag til meg selv, så det var godt å få et varmt måltid, for en gangs skyld. Og du gir jo deg selv et motiv nå - du har kidnappet nissen av to årsaker: 1) Sørge for at han ikke uventet dukker opp på julaften og skremmer din sønn og den hjernevaskingen han har vært utsatt for i barnehagen 2) Bedrive gradvis tilvenning, slik at jula 2013 blir en helt annen opplevelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 *rekker opp hånden og innrømmer at hun ikke spiser lapskaus* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Deck the walls of hunderommet with the BOB-ribbons, I say thee. Jeg vil gjerne høre hvordan du mener jeg klarer å skjule syv banankasser med julepynt under én banankasse med påskepynt... AVSLØRT! Med så stor ubalanse mellom påskepynt og julepynt er det jo åpenbart... Du HAR kidnappet nissen, du!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Å nei! Rudolf Jeg er såå glad i lapskaus, håper virkelig ikke det var Rudolf som var i den gryta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Kan jo hende det var både Nisse og Rudolf i gryta! Fant dette på google, men som vi vet ikke google en god KILDE som kan brukes i DEBATT, så jeg vet ikke! Det trenger ikke nødvendigvis være sant! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Dere! Nå har jeg skrevet meg frem til lørdag! Så da er da bare å kjøre på med kommentarer her, og andre morsomheter i resten av forumet, sånn at jeg får mer stoff innen da! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 AVSLØRT! Med så stor ubalanse mellom påskepynt og julepynt er det jo åpenbart... Du HAR kidnappet nissen, du! Jeg forlanger en grundig crime scene investigation om du skal fortsette med disse anklagene, for å renvaske meg selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Dere! Nå har jeg skrevet meg frem til lørdag! Så da er da bare å kjøre på med kommentarer her, og andre morsomheter i resten av forumet, sånn at jeg får mer stoff innen da! Soppen er kuuuul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Haha genialt! Fantastisk rett og slett, både historien og kommentarene her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Det er helt klart noe mystifistisk med lapskausen, noen må da ane ugler i mosen. Noen burde faktisk prøvesmake! Men jeg er ikke glad i lapskaus uansett, bortsett fra på 17 mai! Gleder meg til imorgen Leser den alltid på senga før jeg står opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts