Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Trenger hjelp til å finne en sjarmerende hund jeg bare klarer å se for meg, men ikke plassere. Føler denne typen hund er ofte å finne på film, og så den senest i dag på lerretet på den nye varianten av Reisen til Julestjernen. Hunden er en strihåret, litt rufsete hund, og jeg synes ansiktet minner om terrieransikt, bare at den er større enn de fleste terriere jeg har sett vertfall (mellomstor). Den typen hund jeg ser for meg med rødt bandana-skjerf rundt halsen! Noen som kan se for seg hva jeg mener? Og vet dere hva en sånn rase kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Picard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Picard? Airdale? Border terrier? Ellers må det jo gå an å kontakte produsenten og spørre hva slags hund det var på filmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 podengo português? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 1.25 i denne traileren ser man hunden hvis det er den du mener, ser ut som en dachsblanding spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Er ikke nødvendigvis den rasen på filmen jeg leter etter. Har sett mange filmer opp igjennom tidene med hunder med den samme looken her, så vil bare høre litt forskjellige raser. Kan jo godt hende det er blandinger med i bildet også. Border terrier er kanskje det beste forslaget hittil, men det jeg ser for meg er en større variant av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Var den hunden jeg tenker på ja, men noen dachsblanding er det nok ikke. Denne var på størrelse med en labrador ?? og har normal lengde på bena Edit: kanskje hakket mindre enn en lab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 berger picard podenco ibicenco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Bearded collie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Det ligner Lola Pagola! Mer sånn: Hvordan i huleste legger man ut bilder på kommentarfeltet?? Eller ser dere dette bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Det ligner Lola Pagola! Mer sånn: linken virker ikke:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 DER 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Det ble nok ikke helt riktig nå heller tror jeg altså. Men ligger bildet på nettet? Da kan du bare høyreklikke, klippe ut bildelinken og lime inn her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 guri... TRAVELT. ligger ikke på nett nei, men se på traileren som ble lagt ut tidligere, også etter 1.25 minutt. tok prt.screen av det bildet, men å legge ut bilder fra dataen er visst umulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 berger picard podenco ibicenco podengo portuguese grande eller medio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Wheaten: http://www.clevelandseniors.com/images/irishdogs/wheaten-terrier.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Kromfherlander (usikker på stavemåten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Den er jo ganske liten da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 wææ, posta bildet på twitter, for så å legge det ut her. tungvindt system, menmen. her var den jeg fikk inspirasjon fra i dag, men syns alle over her var veldig fine. særlig den kromfherlanderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Den er jo ganske liten da. liten du lissssom...Pfff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Du har kanskje også "Happy", som var med i 7th heaven (den såpeserien om Camdens-familien), i tankene? Hun var vel en West Highland White Terrier-blanding. Og gjorde absolutt alt selv i serien, fordi de aldri fant en stand-in som liknet nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Hehe en slik en? Real gatemiks av alt mulig rart. Her er hun og søstra: Og her er hun og mammsen: Rasene som er involvert i den miksen er i grunn totalt ukjent (Bildene er forøvrig stjålet av eier) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Den der var jo en skikkelig sjarmør :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts