Margrete Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 En av de store fordelene med å ha langhåret hund er at hun tar med seg masse fine snøballer på tur i snøen. Jeg synes det er svært upraktisk å få dette inn i bilen og det ser jo strengt tatt ikke så godt ut å gå slik. Så noen tips til hvordan jeg skal klare å unngå det? AnetteH sa noe om showshine på turen i går, funker det, eller hørte jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Kondomdress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jeg har brukt showshine på pelsen siden jeg bodde med Borzoi&Affe, fungerer veldig bra faktisk Sprayer på bare, tada. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 (endret) Kondomdress Tenker verden hadde fått noe å le av da gitt. Schæfer i kondomdress *gapskratter* Nei er vist ikke helt klar for den Jeg har brukt showshine på pelsen siden jeg bodde med Borzoi&Affe, fungerer veldig bra faktisk Sprayer på bare, tada. Ah, jeg tror jeg faktisk har noe slikt i garasjen Endret 28. November 2012 av Margrete 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 formfett, spraybalsam, showshine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Showshine, er det et hundeprodukt, eller bruker man det samme som til hest? Tror jeg må prøve det på katten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 formfett, spraybalsam, showshine.. Alt som er fett/silikon, det gjør at snøen ikke kan feste seg i åpne hårskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Showshine, er det et hundeprodukt, eller bruker man det samme som til hest? Tror jeg må prøve det på katten. Hest 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Men atte, blir ikke formfett veldig fett Blir ikke pelsen himla fettete og ekkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Men atte, blir ikke formfett veldig fett Blir ikke pelsen himla fettete og ekkel? Næh, det slites av ila turen, pga friksjonen mot snøen. Såsant du ikke har brukt en hel flaske bare på et sted dah 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jeg brukte silikonspray beregnet på å unngå kladding. Husker ikke navnet, men er en hvit sprayflaske med sort skrift, kjøpt på Eiksmarka Hund & Katt. Funket kjempebra på Tinka og pelset ble ikke fet og ekkel. Men det var noe herk å spraye på bikkja og samtidig sørge for at den ikke løp en runde innendørs før vi kom oss ut. Ellers brukes det kondomdress på gutta i heimen, men Chico kler alltid den av seg når han er på tur så da er poenget litt borte. Også ser de jo ut som tullinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 (endret) Jeg har et supert produkt som gjør pelsen superglatt: minkolje =) KW sin, selges i dyrebutikker. Edit: det er en spray. Jeg syns den virker bedre enn showshine, mer naturlig... Endret 28. November 2012 av Teserere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jammen! Den stinker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jammen! Den stinker Minkolje? Den lukter jo kjempegodt! Ihvertfall KW sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Men atte, blir ikke formfett veldig fett Blir ikke pelsen himla fettete og ekkel? Jo... Såsant du ikke har brukt en hel flaske bare på et sted dah Men altså - kram nysnø og lang pels er ikke kompatibelt. Enkelt og greit. Er det kram nysnø er man kun ute for å lufte seg. Intet mer, intet mindre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Men altså - kram nysnø og lang pels er ikke kompatibelt. Enkelt og greit. Er det kram nysnø er man kun ute for å lufte seg. Intet mer, intet mindre OT- men jeg vil se bilde av snøball Willy! Det må være litt av et syn, skikkelig snømannen Kalle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jo... Men altså - kram nysnø og lang pels er ikke kompatibelt. Enkelt og greit. Er det kram nysnø er man kun ute for å lufte seg. Intet mer, intet mindre Tenk deg de to småtassene mine om de skulle vært i korrekt Lhasapels i kram snø, a gitt. Schikkkkkeli´praktisk. Oster 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Vi har brukt mink olje på foxi i alle år. Fikk på boks med spray. Også show shine kjøpt på heste butikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 OT- men jeg vil se bilde av snøball Willy! Det må være litt av et syn, skikkelig snømannen Kalle! No no no - så vondt vil jeg ikke meg selv . Jeg gjorde den kjempetabben å gå ut på tur ved forrige runde med snø... Vi kom ca 1 km ned i veien, da var det bare å snu for dyret var fullet av snøballer . Tenk deg de to småtassene mine om de skulle vært i korrekt Lhasapels i kram snø, a gitt. Schikkkkkeli´praktisk. Oster Oster er for pingler 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Kondomdress! Ser aldeles latterlig ut, hehe. Hvis ikke mengden sneballer er plagsomme for hunden på tur, så forsvinner de i dusjen på 1-2-3 med litt varmt vann. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Minkolje? Den lukter jo kjempegodt! Ihvertfall KW sin. Huff, nei. Synes den stinker parfyme jeg smakssak! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Bruker spraybalsam. Men min klumper seg bare på fanene da, så mulig jeg hadde måttet gå hardere til verks om det var mer pels det var snakk om 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Tror dere natusan spray balsam for kids funker bra? Den gule sprayflaska? Den for flokete hår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Tror dere natusan spray balsam for kids funker bra? Den gule sprayflaska? Den for flokete hår. :D/> Jeg vet i alle fall om flere som bruker den flasken på floker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Jeg stemmer også for showshine. Brukt det på både hund og hest med hell når det har klumpa seg i pels, man, hale, etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts