Wanderlust Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Er det bare jeg som syntes det var litt lite glamour rundt finalene i store ringen? Det var jo ikke pyntet noe spesielt, og ikke var det noe musikk når hundene kom inn etc... Det var liksom litt tamt. Da angrer jeg nesten ikke på at jeg ikke dro i år. Det er jo DET som lager stemning og en god avslutning på årets siste nkk-utstilling. Da hadde jeg blitt skuffa da, om det ikke er gjort litt ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Er det bare jeg som syntes det var litt lite glamour rundt finalene i store ringen? Det var jo ikke pyntet noe spesielt, og ikke var det noe musikk når hundene kom inn etc... Det var liksom litt tamt. Helt enig, Danmark hadde liksom live-band, live-korps og masse musikk. Jo... Men heller det enn pingvinkostymer tenker nå jeg. Joda, enig i den og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Dere med staff, stemmer det at en fyr ble vist ut av ringen fordi dommeren påstod han var full pga gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Jo... Men heller det enn pingvinkostymer tenker nå jeg. Hahahhaa, men en liten mellomting kanskje? Det var jo ikke NOE pynt rundt ringene liksom, og tyst som i graven... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 26. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Fornøyd gjeng! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. November 2012 Rapporter Share Skrevet 26. November 2012 Dere med staff, stemmer det at en fyr ble vist ut av ringen fordi dommeren påstod han var full pga gangen? Etter hva jeg har hørt så fikk hunden hans blå og dommeren slang ut av seg en kommentar om at han var full. Når det er sagt så er han handikappet etter en ulykke og har vel vært lam i beina + en liten hjerneskade (om jeg husker rett) så han oppfører seg litt rart. Så jeg synes det var en stygg ting å si. Jeg var ikke der så veit ikke akkurat hendelsesforløpet, men det er dette jeg har blitt fortalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Må dele et bilde av gamlemannen min fra lørdagen da han ble BIR veteran 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Fine Oscar Han er en fin sjel og, han.. Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Må dele et bilde av gamlemannen min fra lørdagen da han ble BIR veteran *klippe bilde* Gratulerer. Jeg har bilde av deg i rasestanden jeg Klubben min hadde stand på motsatt side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Fine Oscar Han er en fin sjel og, han.. Gratulerer så mye Takk ^^ Han kan være litt dust og, men mest fin Gratulerer. Jeg har bilde av deg i rasestanden jeg Klubben min hadde stand på motsatt side Få se (send i innboksen ) Jeg så sikkert sliten ut, for jeg satt der når jeg ikke orket bevege meg Jeg må jo være den eneste som ikke var innom en eneste salgsstand den helga, enten var jeg i ringen ellers satt jeg på ntk-standen og halvsov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Få se (send i innboksen ) Jeg så sikkert sliten ut, for jeg satt der når jeg ikke orket bevege meg Jeg må jo være den eneste som ikke var innom en eneste salgsstand den helga, enten var jeg i ringen ellers satt jeg på ntk-standen og halvsov Du var da våken, men veldig opptatt av mobilen (?) Og så pratet du med to damer (?). Mail sendt til adressen som står på hjemmesiden din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Du var da våken, men veldig opptatt av mobilen (?) Og så pratet du med to damer (?). Mail sendt til adressen som står på hjemmesiden din et typisk Mali-øyeblikk! De to damene er to svenske oppdrettere, hvor hun ene spurte om hun kunne kjøpe Oscar :lol: Og hva jeg gjorde på mobilen er jeg søren ikke sikker på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 et typisk Mali-øyeblikk! De to damene er to svenske oppdrettere, hvor hun ene spurte om hun kunne kjøpe Oscar :lol: Og hva jeg gjorde på mobilen er jeg søren ikke sikker på ! Tror du tastet på mobilen på 3 av 4 bilder Og man selger ikke "gamle menn", vi har fått spørsmål om å selge Odin (eller låne bort til utlandet), men det er ikke aktuelt (da jeg med 99,99% sikkerhet vet at de ville ha brukt han i avl og det skal han ikke). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Tror du tastet på mobilen på 3 av 4 bilder Og man selger ikke "gamle menn", vi har fått spørsmål om å selge Odin (eller låne bort til utlandet), men det er ikke aktuelt (da jeg med 99,99% sikkerhet vet at de ville ha brukt han i avl og det skal han ikke). Sikkert jobbrelatert! Haha, nei, gamle menn er ikke til salgs, Oscar er familiehund, men det ble nok heller ikke sagt i en helt seriøs tone heller, da jeg tror hun vet jeg ikke hadde vurdert det en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Takk ^^ Han kan være litt dust og, men mest fin Få se (send i innboksen ) Jeg så sikkert sliten ut, for jeg satt der når jeg ikke orket bevege meg Jeg må jo være den eneste som ikke var innom en eneste salgsstand den helga, enten var jeg i ringen ellers satt jeg på ntk-standen og halvsov Vi er to.. Jeg rakk ikke noe annet enn å henge ved portisringen jeg. Litt teit egentlig. Det skjer tross alt en god del ting som kunne vært gøy å få med seg. Jaja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 27. November 2012 Rapporter Share Skrevet 27. November 2012 Tarik fikk også en gul slufse denne gangen. Dommeren ville gjerne ha mer kropp og benstamme + et mer maskulint hode og helhetsinntrykk. Tarik så nokså liten og pinglete ut sammenlignet med de store gutta i åpenklassen Det stemmer at han er av en svært lett type, og jeg vet mange dommere vil synes han er for liten og lett, så kritikken var riktig, og jeg tar det ikke tungt Gratulerer så mye til alle som er fornøyd, sonenhundene gjør det som vanlig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Når jeg ser på årsbeste listen til NKK, så har noen hunder fått innregnet res. fra Lillestrøm , mens andre ikke. Hvorfor det??? Anya er Årsbeste Mudi, men har ikke fått lagt til Lillestrøm res., mens hannhunden som ble BIR på Lillestrømhar fått lagt inn sitt resultat??? Skjønner ikke helt greia? Og hva skiller for at man skal få 5 eller 8 p for en BIR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Tror det bare er på Lillestrøm man får 8p for en BIR, rett og slett fordi det er norges største utstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 ja, det kan godt være. Men får man ikke poeng for BIM der da eller??? Edit: Man får tydeligvis 5p for BIM der, sjekket annen rase. Men vi har fortsatt ikke fått noe poeng derfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Noen som vet om man må søke for å få vinnertitlene registrert eller om det skjer automatisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Noen som vet om man må søke for å få vinnertitlene registrert eller om det skjer automatisk? Det skjer automatisk for norskeide hunder, etter at resultatene har kommet på DogWeb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 29. November 2012 Rapporter Share Skrevet 29. November 2012 Hva skjer med at så mange fikk "feil" rosetter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Hva skjer med at så mange fikk "feil" rosetter? Hva mener du? Tenker du på vinnerrosetter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 Hva mener du? Tenker du på vinnerrosetter?De gikk tom for riktige rosetter og fikk vanlig nkk bir bim også måtte i sekretariatet og bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. November 2012 Rapporter Share Skrevet 30. November 2012 De gikk tom for riktige rosetter og fikk vanlig nkk bir bim også måtte i sekretariatet og bytte. Hvor da? I de ringene jeg var i så har det vært full kontroll. Selv på søndagen når jeg gikk RS-elev så manglet vi ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts