RikkeKM Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Heisann! Jeg heter Rikke og bor i Hammerfest. Jobber som journalist og har to hunder. Trix er kleiner münsterländer født i 2012 og Tago som er border collie, født i 2003. Sammen med hundene gjør jeg utrolig mye rart. Jeg og Tago har startet i klasse 1 lydighet en gang, uten den store suksessen. Så vi har lagt det "seriøse" på hylla og trener kun hjemme for moroskyld. Tidligere har han jobbet som gjeterhund. Trix ble kjøpt for jakt, men det har blitt en del aktiviteter på han og. Vi trener lydighet, agility og jobber mot å kanskje bli en ekvipasje i Norske Redningshunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Velkommen! Spennende med mulig mål om å bli godkjent redningshund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts