MegaMarie Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Kjempe fine ståbilder! Det er bra gjort å klare noe slikt alene altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Aaw! En dag.. En dag kommer det et prikkedyr inn i mitt hus og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Skikkelig søte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Der skulle man vært,skjønne :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 absolute no hurry siklepååå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 I går var jeg så heldig å få besøke 101 dalmatinere Det første som møtte meg etter Riskebomsen og mamma Era var lille Gentle. Jeg satt på huk og han prøvde å klatre seg opp i fanget mitt, søteste fanghunden Den søteste i min mening utseende messig er Kick Det er noe med alle de prikkene som gjør henne litt ekstra bedårende. Alle var sosiale og gode valper Kameraet var også med på besøket, så her er litt bilder. Jeg er ikke hundreprosent sikker på navn. Ceccy får rette på meg, men jeg tror dette er Fate Kick fikk en hale i trynet, og bestemte seg etterpå for å bite den! Ikke sikker på hvem denne søtassen er. Kanskje Amazing? Fate og Gentle Hurry har kosestund med matmor Melkebaren er åpen! Sunshine var for opptatt med å kose meg med til å innse at det var mattid. Så hun måtte få litt kvalitetstid med melkebaren i egen stil. Søteste Kick Lille Wow Riskebomsen leker med valpisene 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Oppstillingsbilder og hodebilder. Advarer mot at jeg en gang i bildetagningen ble full og dermed tar meget skeive bilder Absolute Gentle Absolute Adorable Absolute No Hurry Absolute Kick Ass Absolute Fate Absolute Amazing Absolute Sunshine Absolute Wow 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Tusen takk for nydelige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Så flotte valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Så fiine Jeg er såå betatt av Fate jeg, for et "fjes" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 De er så søte at det gjør vondt! Åååå! Og det er jo sikkert mange år til jeg kan ha valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Nydelige alle sammen..men Kick og Fate sukk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Absolute Adorable Ooooog der smelta jeg totalt! Denne hadde blitt med meg hjem alså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Ooooog der smelta jeg totalt! Denne hadde blitt med meg hjem alså! Nja, spørs det du for hun skal nok få bo hjemme hos mammaen sin ;-) Hun er bare adorable hun :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Åherreverden så søøøøte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 (endret) Det er akkurat som om Fate smiler på bildet:-) Jeg er jo hemmelig forelsket i henne Endret 24. Januar 2013 av 13de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 25. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2013 Kan være det står, men da har jeg gått glipp av. Har du funnet hjem til alle? Og hvordan går det med hun du trodde var døv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 26. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2013 Kan være det står, men da har jeg gått glipp av. Har du funnet hjem til alle? Og hvordan går det med hun du trodde var døv? Har ikke funnet hjem til alle nei 2 hanner og 2 tisper igjen Fabulous ble avlivet pga at hun var totalt døv, så da fulgte jeg retningslinjene for avl i klubben og lot henne få komme til hundehimmelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Ja det må man jo nesten da. Trist hvertfall. Så skjønne Også så mye større enn mine selv om de er ca like gamle, hehe. Har igjen 1 hannhund nå, så er jeg i mål. Så satse på han blir solgt innen levering om 2uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Ja det må man jo nesten da. Trist hvertfall. Så skjønne Også så mye større enn mine selv om de er ca like gamle, hehe. Har igjen 1 hannhund nå, så er jeg i mål. Så satse på han blir solgt innen levering om 2uker. De er vel ca 3 kg nå kan jeg tenke meg ... Vekten min vil ikke vise hva de veier lengre Da har jeg bestemt meg for hvem som blir værende her hos oss og det blir lille Adorable <3 Hun skal hete Vims til daglig 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Så søte, små! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 29. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Så søte, små! Fine bilder! Takk, takk Ja, de er herlige! Merker godt de begynner å bli mer og mer aktive for hver dag som går nå! I dag har de vært skikkelig ute for første gang. De har hatt muligheten tidligere, men det har vært så kaldt at de har stoppet i døren og løpt inn igjen og lagt seg forran peisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Det er ikke rart med den tynne pelsen sin, men de finner vell fort ut at det er kuuuult å være ute :D Fine bilder Ceccy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2013 Haha, for et herlig bilde der kattunge og valp biter hverandre i halen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts