Shlush Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Noen bilder fra oppdretter :angel: Era som kjempeflink mor, mater og vasker hele gjengen sin!! Søskenkjærlighet 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Fine små babyene det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Ene jenten som ble tatt med keisersnitt i går er veldig liten med sine 220 gram. Klarer hun seg har vi bestemt oss for at hun skal hete Running Spot's Absolute Fate. Dette er en liten frøken som kjemper hardt og Era er flink og passer på at hun også får melk! I sted holdt hun faktisk vekke de andre valpene en stund så hun skulle få drikke 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Ene jenten som ble tatt med keisersnitt i går er veldig liten med sine 220 gram. Klarer hun seg har vi bestemt oss for at hun skal hete Running Spot's Absolute Fate. Dette er en liten frøken som kjemper hardt og Era er flink og passer på at hun også får melk! I sted holdt hun faktisk vekke de andre valpene en stund så hun skulle få drikke Nååååååh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Gratulerer så mye med vellykket fødsel! Jeg krysser fingrene for Fate! Hun skal nok klare det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Grattulerer med fint og stort kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Gratulerer med så stort kull! Så bra at det endte bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Jeg tippa 8 utifra rønken, men det er jo lett å komme å si nå. Gratulerer med mange fine valper! Godt at det gikk bra! Hvordan går det med minsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Det ser ut til å gå bra med henne, men jeg synes ikke hun legger på seg nok, så kommer til å kjøpe litt morsmelkerstatning å gi henne tenkte jrg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Gratulerer med ett flott kull!! Jeg visste jeg så 8 på røntgen, også var det en liten til som gjemte seg Blir morsomt å følge med videre her Også hadde jeg IKKE greid å sagt nei til en liten sønn hjem til Nico 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristine m Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Du vet helt sikkert dette,- men valper som er tatt med keisersnitt trenger ofte litt tid før de klarer å suge skikkelig. De ligger gjerne med puppen i munnen uten at de drikker, eller det tar litt lang tid mellom hver"sup". I "mitt" keisersnitt hadde den minste-som heller ikke var mer enn rundt 200g- problemer med å drikke første døgnet. Jeg måtte melke mora og gi henne av råmelka hyppig i starten. Det var så utrolig herlig da hun klarte å drikke selv, da den lille halen løftet seg når hun drakk. Såret tok jeg og fønte med svak svak varme hver dag i starten, slik at det skulle holde seg tørt. Såret ligger jo mellom de bakerste spenene som ofte er svært store og melkefulle, det kan fort bli klamt der. Men det gikk utrolig fint, grodde fort. Krysser fingre for den minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Oppdaterer med bilder for Ceccy :angel: Og kopierer bare hennes tilhørende tekst! "Størstemann med sine 408 gram. Etter fødsel var han 300 gram!" "Minstejenten som jeg er litt bekymret for ... Hun var siste som kom ut med keisersnitt og var bare 220 gram ved fødsel. Nå er hun 245 gram! Hun er en fighter og henger på partene! Vokser hun opp, vil hun få navnet Absolute Fate!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Gratulerer så mye med kullet! Dramatisk fødsel, og så bra at alt står fint til med mor nå Lykke til videre med minstejenta. Håper hun klarer seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Vi hadde en sånn figther sist vi også vi la valpen til alene på puppen ca 2-3 timer løpet av dagen (ikke sammenhengende) slik at valpen fikk "fløtepuppen" all by her self Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Vi hadde en sånn figther sist vi også vi la valpen til alene på puppen ca 2-3 timer løpet av dagen (ikke sammenhengende) slik at valpen fikk "fløtepuppen" all by her self Er det omvendt med hunder enn på mennesker? Hos mennesker er den første melken den " dårligste " siden den er mest til for å slukke tørsten , fløten ligger i bunn. Rart at det er så forskjell. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Loke" data-cid="1397325" data-time="1355762108"><p> Er det omvendt med hunder enn på mennesker? Hos mennesker er den første melken den " dårligste " siden den er mest til for å slukke tørsten , fløten ligger i bunn. :pRart at det er så forskjell. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2</p></blockquote> De vi kaller for fløtepuppen her i huset er de to bakerste puppene som det omtrent fosser ut av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 De vi kaller for fløtepuppen her i huset er de to bakerste puppene som det omtrent fosser ut av Da forstår jeg hehe.. Jeg synes vi skal vedde om hvor mange prikker de får til sammen jeg ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 17. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Dagens glade! Fate har lagt på seg 12 gram siden i morges! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Nye bilder Den stolte mor med valpene sine! To av de søte valpene 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2012 Er det omvendt med hunder enn på mennesker? Hos mennesker er den første melken den " dårligste " siden den er mest til for å slukke tørsten , fløten ligger i bunn. Rart at det er så forskjell. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 De første dråpene hos oss tobeinte er jo råmelka og den aller aller viktigste. Inneholder mye antistoffer bla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Er det omvendt med hunder enn på mennesker? Hos mennesker er den første melken den " dårligste " siden den er mest til for å slukke tørsten , fløten ligger i bunn. Rart at det er så forskjell. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 De første dråpene hos oss tobeinte er jo råmelka og den aller aller viktigste. Inneholder mye antistoffer bla. Råmelk er noe helt annet enn formelk . Råmelk er det som kommer før melkeproduksjonen er skikkelig i gang oh den er viktig ja. Formelk er det første som kommer til hvert måltid og den er svært næringsfattig. Jeg overproduserte slik at ungen ikke nådde melka før han var mett , og måtte ha hjelp av ammeklinikken for å få ned produksjonen så han fikk riktig næring. De er så søte ! Ser nesten litt spøkelsesaktige ut ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Et bilde til av de søte små Begynner å få litt flekkiser på magen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 20. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Takk igjen for at du oppdaterer her for meg Shlush! Får nett 3. Januar, så da kan jeg oppdatere selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Null problem Ceccy På denne måten får jeg jo bare nyte bildene enda mer! Så når jeg likevell er her inne så kan jeg kaste ut dine to siste bilder :angel: Gutten som sover så søtt! God og mett. Og Lille søte Fate! Sterke jenta! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Jeg har faktisk akkurat ringt veternærvakten angående Fate :-( Hun blir skikkelig surklete når hun dier. Skal inn med henne i morgen og la undersøke henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts