Kaja Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 aha så har jeg kommet meg dit og omsider.. Men nå lurer jeg på en ting, skal bestille solbriller, flere farger fra samme selger.. Men får ikke lagt til flere artikler på samme ordre?? Må jeg da betale porto for hver og en? Og hva er forskjell på den norske og amerikanske ebay egentlig? Norske ebay er på norsk, og prisene står på norsk. Men det er akkurat samme selgere og alt, det er bare oversatt (tror jeg). Jeg har bestilt flere ting fra samme selger, lagt inn flere ordre. Om selgern er smart så sender han alt samtidig i samme pakke, det går også ann å kontakte selgere direkte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Jeg har bestilt mye smykker derfra (slike som h&m/ glitter selger, bare at her koster de maks 10 kr stk). Da kan de være stygge eller gå i stykker uten at det er noe å grine for 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 ok da.. Men dette budgreiene hvordan fungerer det? Nå fant jeg noe jeg vil ha men det er bud?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Du bare skriver inn hva du vil betale max for varen og så vil du få beskjed hvis noen byr over din sum eller så får du beskjed hvis du har vunnet. Det står hvor lang tid det er igjen av budrunden. Hvis du ikke ønsker bud varer, krysser du av for buy it now boksen til venstre på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts