Gå til innhold
Hundesonen.no

Arielle´s Hundeutstyr


Arielle
 Share

Recommended Posts

Min store hobby! Jeg lager hundeustyr på bestilling. Mange kjekke farger og du får det akkurat som du måtte ønske. Både med og uten refleks.

Lager halsbånd i mange varianter fra 1cm - 5cm brede. Helstrup, halvstrup, vanlige halsbånd og nå snart kommer også halsbånd som kan reguleres.

Leietau i alle lengder, tynne, brede, med ringer, kroker osv.

Retrieverkobbel i den lengden du måtte ønske. Nå kommer det snart retrieverkobbel med stopper som kan reguleres sånn at det blir halvstrup

Korte treningsliner både tynne, brede og i den lengden du måtte ønske

Løsbitt, magebelte ++++

Prøver så godt jeg kan å lage det dere måtte ønske.

Ekstra godt priser til oppdrettere og de som har valpekull(lager valpepakker). Egne avtaler til de som vil sende utstyr med valpene sine. :)

www.facebook.com/arielleshundeutstyr

Akkurat nå har jeg utstillingsliner til VELDIG gode priser. Laget i paracord sånn at de tåler veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh. Lyst på så innmari mye av det du lager :D de pengene altså... Får se om det blir valp i hus, i såfall må den ha sånne fine ting :D

Takk skal du ha :)

Nå har det kommet ut noen nye modeller også. Retrieverkobbel som er regulerbar halvstrup. Det er en metallstopper på de som kan reguleres og en vanlig stopper som hindrer at båndet glir opp og over hode på hunden. Halsbånd med regulerbar stopper kan også bestilles nå, men det ligger ikke ute bilde av de enda. Bilder av regulerbar halvstrup halsbånd kommer så fort jeg er ferdig med de første som allerede er solgt. :) Er også tilbud på utstillingsliner nå og de ligger i albumet SALG. Tilbud på leietau uten refleks er det også til kun 150kr. Sliter med en bestillings på refleks som enda ikke har kommet frem så for tiden er det litt begrenset med refleks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå blitt forhandler av back on track. :) Den første bestillingen blir sendt om et par dager så hvis det er noen som ønsker dekken til hundene så si i fra. Vi tilbyr gratis frakt på dekken! :)

Har du en prisliste eller noe ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en prisliste eller noe ? :)

Her er prisene på vanlig dekken og nettingdekken i hvert fall:

21cm - 40cm 560kr

43cm - 59cm 660kr

63cm - 86cm 770kr

De har også fått regndekken både med og uten foring.

Du skal vell ha til dachs? Der er prisen 659kr

Vi har gratis frakt på dekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er også veldig, veldig fornøyd med mitt runde kobbel i rosa. Det er så lett og fint, tar liten plass og fargene er dritstilige. Rask levering!

Anbefales :D Må_ha_mer...

Tusen takk for fine ord :) men *kremt* rask levering er det bare så vidt jeg tørr å påstå... Er noen stakkers mennesker her inne som har venter i vell snart 2 mnd på utstyr. :icon_redface: Reflekstauene har vært noen runder før det endelig kom til meg etter alllllt for lang tid, men ja når jeg har tauene jeg skal ha så pleier det ikke ta lange tiden nei. :D Nå har jeg i hvert fall en god del farger med refleks inne! Har maaange bestillinger som venter også men en ukes tid så burde alt være ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord :) men *kremt* rask levering er det bare så vidt jeg tørr å påstå... Er noen stakkers mennesker her inne som har venter i vell snart 2 mnd på utstyr. :icon_redface: Reflekstauene har vært noen runder før det endelig kom til meg etter alllllt for lang tid, men ja når jeg har tauene jeg skal ha så pleier det ikke ta lange tiden nei. :D Nå har jeg i hvert fall en god del farger med refleks inne! Har maaange bestillinger som venter også men en ukes tid så burde alt være ferdig. :)

Levering til deg er jo ikke noe du kan styre. Men det var i alle fall enkelt å handle med deg, og DET er veldig bra :)

Gleder meg til jeg ha ha tre jenter med like bånd, jeg.. :angel:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levering til deg er jo ikke noe du kan styre. Men det var i alle fall enkelt å handle med deg, og DET er veldig bra :)

Gleder meg til jeg ha ha tre jenter med like bånd, jeg.. :angel:

Takk skal du ha. :)

Du lager ikke potesokker?

Og ligger regndekken til BOT på samme prisene som de andre?

Nei jeg lager ikke potesokker. Regndekken er dyrere men hvis du ser på siden min på facebook eller tråden om Back on track så kan du se prisene der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste jeg ett sted her at du lagde magebelte? :P

Jepp! Det gjør jeg, meeeen det er ikke akkurat behagelig å gå med hvis du har 40kg hunder som mine. :whistle: Jeg sier at det er beregnet på små hunder sånn at enn kan gå med hendene fri og det er fordi det kan bli ubehaelig for deg for de er jo ikke veldig brede og heller ikke polstrer liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...