Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 0930 - våkner av dette trynet: kan vi stå opp snart? Pliiiiiiiiis??? 1030 - på tur i parken, det er klissvått. 1130 - på vei til frisøren for å stripe røttene! 1230 - hos frisøren og leser meg opp på sladder... 1330 - fortsatt hos frisøren. Er på min andre kopp te 1430 - skal ta ut penger, men maskinen er ikke enig. Den spiser kortet mitt 1530 - Aida kjeder seg mens jeg prøver å ringe bankautomatansvarlig/norsk bank/mobilabbonementselskap og ikke får til noe av det jeg skal. 1630 - jef foreslår tur for Aïda, og hun tror ikke helt på meg... ...så jeg tar henne med ut... Det finnes faktisk noen få trehus i London, nesten alle er like. 1730 - fortsatt tur 1830 - siden maskinen skpiste kortet mitt rett før jeg skulle handle blir det middag av det man finner i skapet, idag: langstekte egg på en seng av deilige tomatmarinerte hvite bønner :icecream: (eller bare speilegg og tomatbønner om du vil!) 1930 - leser om skjelett og muskler 2030 - tester ut kunnskapen 2130 - ferdig å lese, koser meg med te, hekling, Aïda og Merlin 2230 - kvedstur. Aïda speider etter rev/pinnsvin 23-ish oppretter EFIT. *leggerseg* God natt! 3 Siter
Aslan Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Åh, savner å bo i England når jeg ser dagen din! Minus vrange minibanker, da Aidaen din er søt, altså Siter
Teserere Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2012 Åh, savner å bo i England når jeg ser dagen din! Minus vrange minibanker, da Aidaen din er søt, altså Hvor har du bodd? Takk Merlin begynt igjen? Tror s5 sendes nå, men jeg er bare på 2 Siter
borderen Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Åh, det ser spennende ut å bo i London! Siter
simira Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 <3 London Ville aldri bodd der over lengre tid tror jeg, men litt nærmere, ja takk! Min favorittby over alle byer! Har du gjesterom? Håper å ta meg en tur til London på nyåret, ble altfor kort i juli. Siter
Wanderlust Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Håper det ordnet seg med det slukte kortet! Og jeg skal reise til London en eller annen gang Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Hun derre bikkja di er liksom med der du er, altså. Siter
Teserere Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2012 Åh, det ser spennende ut å bo i London! Tja, spennende er vel ikke akkurat ordet jeg ville brukt men Jeg er ikke byjente i det hele tatt, så savner landet jeg Men er jo fint å ha muligheten til å dra til sentrum da <3 London Ville aldri bodd der over lengre tid tror jeg, men litt nærmere, ja takk! Min favorittby over alle byer! Har du gjesterom? Håper å ta meg en tur til London på nyåret, ble altfor kort i juli. Tror nok jeg kommer hjem etter studiene ja Hehe har ikke gjesterom, bor på lite 1 rom! Men flytter forhåpentligvis til en større leilighet snart! Håper det ordnet seg med det slukte kortet! Og jeg skal reise til London en eller annen gang Har ikke fått det tilbake, og har ikke fått svar fra banken om sperring enda :/ Hun derre bikkja di er liksom med der du er, altså. Hehe, ja mammadalt deluxe! Siter
Gjest Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Så herlig! Den 1.desember må jeg få til en EFIT, for da er nemlig jeg i London På shoppingtur da, vel og merke Siter
Aslan Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Hvor har du bodd? Northampton Gikk et år av VGS der, utveksling Siter
Recommended Posts