Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

0700 - Akkurat gått til bussen. Dagen starter ikke helt før jeg har kommet meg ut av døra, nemlig :P

0700.jpg

0800 - Straks fremme på jobb :) Har gått en liten omvei for å få den fineste veien, kun for EFIT :ahappy:

0800.jpg

0900 - Taushetsplikt

1000 - Taushetsplikt

1100 - Har rolig dag, så har allerede vært nede på kantina og handlet mat. På vei tilbake til kontoret her :)

1100.jpg

1200- Taushetsplikt

1300 - Taushetsplikt

1400 - Taushetsplikt

1500 - Taushetsplikt

1600 - Jippi, straks hjemme! Den fine snøen og minusgradene våre har blitt til sørpe og gummistøvelvær :(

1600.jpg

Bonusbilde med en fornøyd Thorvald som endelig fikk igjen et av menneskene sine (han har ikke vært aleine hjemme i mer enn 2,5 time da, SÅ synd er det ikke på han :P ). Ser på gulvet at han har fått lov til å rive i stykker dopapirkjerne mens han var aleine i dag, hehe.

1600b.jpg

1700 - Ut på tur, aldri sur!

1700.jpg

1800 - Fortsatt på tur, Thorvald selger sjela si for en kjøttbolle

229838_10152269388340341_50177463_n.jpg

Ruuulleee seeeeg. Snøøøøøøøø!

1800.jpg

1900 - Har kommet oss inn fra tur og har bedrevet Thorvaldtortur (kloklipp), nå slapper vi av i sofaen, han ser på Alt Til Salgs mens jeg spiser middag :P

1900.jpg

2000 - Ser på "Det er deg vi er glad i"-dokumentaren på TV2 sumo. Vondt i hjertet :(

2000.jpg

2100 - Har børstet Thorvald, lenge siden sist :P Eller, jeg har vel grooma han, tydeligvis :lol:

2100.jpg

2200 - Er på St. Olavs for å hente samboer. Thorvald venter tålmodig :) "Kommern nååååå? Nå da? Nåååå?"

2200.jpg

• Like 6
Skrevet

Er det lov å spørre hva du jobber med? Blir jo ikke noe nysgjerrig her (hilsen han som svarte i håndarbeid tråden bare fordi han var nysgjerrig. :P )

• Like 1
Skrevet

Finefine Thorvald! :)

Dere har hvertfall litt snø igjen, her er alt borte, skuffelsen ar stor når vi gikk ut i dag :( men like gummistøvlene dine! ;)

• Like 1
Skrevet

Thorvald er så peeeen! :heart:

Taaaakk :D

Er det lov å spørre hva du jobber med? Blir jo ikke noe nysgjerrig her (hilsen han som svarte i håndarbeid tråden bare fordi han var nysgjerrig. :P )

Hehe, jada, yrket mitt er ikke hemmelig :) Er psykologstudent i hovedpraksis på Østmarka Sykehus (psykisk helsevern, altså), blir ferdigutdanna psykolog i februar :) (så jobb er vel egentlig litt feil å si, men jeg skal være her full arbeidsdag, hele uka, i seks måneder, så det føles som jobb, bare at jeg ikke får lønn :P)

Edit: jeg syns det er så fint på Østmarka jeg, hihi. Egentlig et veldig fint område, til å være et sykehus :)

Skrevet

Så søt han er da :)

Takk :)

Finefine Thorvald! :)

Dere har hvertfall litt snø igjen, her er alt borte, skuffelsen ar stor når vi gikk ut i dag :( men like gummistøvlene dine! ;)

Ja, er jo litt snø fortsatt, men det forsvinner raskt. Skal være varmegrader i tre uker nå visstnok, og MASSE regn :( For bare en uke siden var det jo nesten 10 minus! Savn!

Og ja, liker de :D XXL ;)

Skrevet

Taaaakk :D

Hehe, jada, yrket mitt er ikke hemmelig :) Er psykologstudent i hovedpraksis på Østmarka Sykehus (psykisk helsevern, altså), blir ferdigutdanna psykolog i februar :) (så jobb er vel egentlig litt feil å si, men jeg skal være her full arbeidsdag, hele uka, i seks måneder, så det føles som jobb, bare at jeg ikke får lønn :P)

Edit: jeg syns det er så fint på Østmarka jeg, hihi. Egentlig et veldig fint område, til å være et sykehus :)

Ah. Moro da. :) Og grattis med snart ferdig studie!

Skrevet

Ah. Moro da. :) Og grattis med snart ferdig studie!

Ja, innmari :) Og takk, det er litt mer en fantastisk deilig, for å si det sånn. Er veldig klar for voksenlivet nå, hehe.

Skrevet

Bare bittelitt avstandsforelska i Thorvald... :wub:

Hihi :D Og, du, Thorvalds selvpåførte livsoppgave her i verden er å sjarmere flest mulig kvinnfolk, såå :ahappy:

• Like 1
Skrevet

Jises Thorvald er søt! Det blikket når han sitter bamse er bare til å smelte av!

Hehe ja, det er en grunn til at bamse har blitt defaulttrikset hans, det funker jo innmari godt for ham :P Skikkelig tegneseriefigurøyne får han.

Skrevet

Lapperull =D

Jaaa :D Lapphund + snø = :heart:

Altså, han er både kjekk, gøyal OG skjønn på en gang, han derre Thorvald! Tipper de røde farer hadde blitt helt hodestups. :wub:

Vet du, dine røde farer er kanskje en av de hundene på sonen jeg har mest lyst til å møte! Og Thorvald liker damer han :P Hender jeg treffer en shiba med en mann når jeg går fra jobb, og jeg haaar så lyst til å klå (på hunden). Shibaer virker så kule :D

Skrevet

Vet du, dine røde farer er kanskje en av de hundene på sonen jeg har mest lyst til å møte! Og Thorvald liker damer han :P Hender jeg treffer en shiba med en mann når jeg går fra jobb, og jeg haaar så lyst til å klå (på hunden). Shibaer virker så kule :D

Så hyggelig å si! :flowers: Det kan godt være at den shibaen du treffer ikke har så lyst til å bli klådd på, altså, alle er ikke heeelt sånn som mine, men du kan jo spørre. :)
  • Like 1
Skrevet

Fiiine Thorvald! :wub: Tenk, han kan jeg si at jeg har sett i virkeligheten! :lol:

Haha, ja faktisk :lol: Nei huff, skulle gått og sagt hei. "Hei Internettmenneske!" slår alltid an!

Skrevet

Haha, ja faktisk :lol: Nei huff, skulle gått og sagt hei. "Hei Internettmenneske!" slår alltid an!

:lol: Ikke sant? Jeg klarte ikke for mitt bare liv å huske navnet på bikkja, eller nicket ditt, så da ble det så teit "er du hun derre på sonen med lapphund med menneskenavn?"

Nestegang!

Skrevet

:lol: Ikke sant? Jeg klarte ikke for mitt bare liv å huske navnet på bikkja, eller nicket ditt, så da ble det så teit "er du hun derre på sonen med lapphund med menneskenavn?"

Nestegang!

:lol: Jess! Det er en avtale!

• Like 1