Gjest Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Sliter litt med å få bildene overført til PC, pga lokalisjon, men Kangie var på reisefot i dag Derfor kommer smakebit fra ca. 16:00 i dag! Gjett hvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Ooo, flyr du selv?? Kult! Tromsø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Flyr ikke selv nei, men Tromsø stemmer! Klikk og godbit! Nå har jeg manuelt på en jækla slitsom måte fått lagt inn bildene, så here goes. Morgenen begynte med å stå opp, raskest mulig få på seg klær og hive seg ut døra. Raska med meg Teknisk Ukeblad som akkurat var ankommet postkassa. Det underholdt meg på toget og trikken på veg til Blindern. 3 timer forelesning på morgenen følgte så. Her er bilder fra 2 av disse timene, først representert av "frokosten" min. Sunn, hvem vi? Jauda! Fordi kaos satt i system er orden... Så var det å hive seg på tbanen på veg til Oslo S... Hvor jeg fulgte veien til dette skiltet Hej mitt andre hjem, 210km/t rasende oppover Kløfta! Etter 19 minutter endte vi opp på Gardermoen hvor jeg gikk og dassa i 1,5 time, hadde tima dette med litt vel god tid da jeg originalt tenkte å ta NSB til Gardermoen. Ca 14:00 stod dette flyet og ventet på meg Som tok brukte 2 timer opp til Tromsø. På cruisehøyde fikk vi se en nydelig måneoppgang. Merk det tjukke mørke båndet - jordskyggen! Landing i TOS rett før 16:00.. I Tromsø møtte jeg denne glade vofsen som brukte 1 time på å gå ut av sitt gode skinn og bli glad for å se matmor igjen, for så å se søt ut: Og resten av kvelden koset jeg litt med denne karen + den sorte dame De røyter forresten noe ****** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Hvorfor pokker får du være forran? Jeg vil også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 ååh, gjensynsglede Stakkars deg som må være vekke fra voffen din :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Nja nja, i sonenånd får jeg si det ikke er synd i meg når jeg selv har ordnet det sånn Håper vofs og jeg kan bli samboere igjen til neste år Koselig å få gjensynsglede, hun var ikke så flink på det før...hehe. Kanskje hun tok meg for gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Så koselig gjensynsEfit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Sånne kveldslandinger er så vakre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Takke takk Synes 16:00 er litt tidlig å begynne å bli mørkt... glad jeg skal overvintre sør for mørketidsgrensa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jeg er ikke glad i slike reisedager, men noen syns vel det er greit Godt å komme hjem til hunden da Og heldige du som slipper mørketiden. Har vært sykt trøtt siden klokka ble stillet jeg.. here it begins. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Det er helt OK med reisedager når man kommer til det kjæreste i livet <3 Artig at ingen kommenterer kattepusen da.... hmm, er det fordi det er et hundeforum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Elsker flybildene, kjenner det kribler i kroppen, alt for lenge siden jeg har vært på flytur! Og pusen så helt nydelig ut - rasepus eller miks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Rasepus, whiskas-katt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Pusen er kjeeempesøt! Leste forresten i katteboka mi at røde katter kan være mer aggressive enn andre katter. Trodde slikt bare var en myte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts