Kaja Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Kua sin dress fra i fjor er hakket for liten, og derfor selger jeg den! Den holdt henne god og varm, også er den vanntett. Det er denne modellen (ikke mitt bilde) Den er pent brukt!
Maria Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Hvor mye veier kua, og hva skal du ha for den? (ikke kua altså, men dressen! hoho) Trooor den er i største laget for mini, hun burde nok hatt 27-28 cm.
Kaja Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Kua veier 4,7 ish! Mål da vel? Jeg har ikke målene i hodet men de ligger på nett. Nei vet ikke jeg, er 450 inkl frakt fair? Den koster fortsatt en del på det store nettet!
Maria Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Da blir den nok for stor til mini.. Hun er 2,4 kg og er 27 cm i ryggen. Æsj.. I hurtta vinterdekken har hun 24 og no, og den er bittelitt for liten, men ikke mye. Og dressen går videre!
Zitka Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Kan jeg spørre hva dere synes om dressen? Leser at noen synes den virker stiv for hunden til å bevege seg i, og det kan vi jo ikke ha noe av
Anette Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Amiga hadde fleecejakka og den hemmet henne ikke på noen måte.
mushi Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Kan jeg spørre hva dere synes om dressen? Leser at noen synes den virker stiv for hunden til å bevege seg i, og det kan vi jo ikke ha noe av Jeg synes den er litt stiv. Pleier å ha en fleecedress under også når det er bikkjekaldt. Hadde ikke klart meg uten den, gull verdt! Hun blir litt michelinhund, men jeg tror ikke hun ville ha vært foruten Vi kan gå tur i tyve minus uten at hun fryser bare hun har på sokker i tillegg.
Zitka Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Jeg synes den er litt stiv. Pleier å ha en fleecedress under også når det er bikkjekaldt. Hadde ikke klart meg uten den, gull verdt! Hun blir litt michelinhund, men jeg tror ikke hun ville ha vært foruten Vi kan gå tur i tyve minus uten at hun fryser bare hun har på sokker i tillegg. Har du fleecedress under fleecedressen?
Kaja Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Helt grei:) Kua hadde ingen problemer med å bevege seg i den, værre nå som den er litt trang
mushi Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2012 Har du fleecedress under fleecedressen? Jeg har den vanntette dressen med bein. Samme som det er bilde av over her. Bilde
Recommended Posts