Pbt Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Hei! Etter å ha snoket her inne en liten stund skjønner jeg jo at det bare er rett og rimelig å introdusere meg selv Jeg er en jente på 22 som studerer og bor i Oslo. Har ikke hund for øyeblikket, men krysser fingre og tær på at det blir en liten en til sommeren Titter innom av og til for å lese og lære litt, og håper på å kunne delta i litt her inne i fremtiden (har nok noen lure tips og triks på lager, som pr i dag ikke dreier seg så mye om hund) Så: Hallo alle på sonen! Gleder meg til å ta del i det gode selskap 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Velkommen :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Velkommen hit! Hvilken rase kikker du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 29. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Velkommen :-D Takk! Velkommen hit! Hvilken rase kikker du på? Tusen takk! Har kikket på mini bull terrier i ca ett år nå, og har forelsket meg helt i den. Men syns det er litt vanskelig å finne/velge oppdretter da helse og gemytt er viktig for meg. Men jeg tar gjerne imot tips fra erfarne hundeeiere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Velkommen Bullterrierne er jo bare herlige da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Velkommen Hvis du lager tråd i "Rasevalg" så kanskje noen kan tipse deg om oppdrettere eller hunder du kan møte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2012 Velkommen Hvis du lager tråd i "Rasevalg" så kanskje noen kan tipse deg om oppdrettere eller hunder du kan møte. Takk! Ja, det skal jeg gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts