Irenen Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nora er også litt frustrert om dagen, for denne tannfellinga kløøør! Merket det ikke så mye med fortenna, men så begynte hun å skulle bytte ut jeksler og hjørnetenner. Så flink Storm er til å gå spor Jeg har kjøpt blod for lengst, men har jeg surret meg til å legge et eneste spor? Neeida.. Er litt tiltaksløs på vinterstid kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Gutten vokser og vokser så nå er det bare laaange bein her i gården! Han er 17 uker og veier 13.4 kg og har strukket seg til å bli 46 cm sånn røflig målt. Han er også en kløpper til å finne på fanteri 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Herlige bilder av guttene Måtte le av den filmen Ser ikke ut som han så noe problem med å ha dopapir i hele stua 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Hehe nei han syntes det var helt på sin plass! Det er ikke uvanlig at jeg ser en genser/bukse/sokk/truse slepe seg rundt et hjørne som en annen pytonslange Da er det snikende Storm som er i aksjon! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Så fin han er og blitt så stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Så nydelig! Nesten så jeg må komme opp på ResQ å stjele litt Jobber rett over veien der i fra om dagene Og vi leverer lunsj til dere fra hovedkjøkkenet vårt Gleder meg til flere bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Synes han utvikler seg veldig fint altså Herlige gutten! De siste bildene var utrolig fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 I helgen har Storm hatt besøk av en søt liten dreverjente på 7 måneder. Tara og han har storkost seg både ute på tur i snøen og inne i stua. Full rulle med lek og deretter ble det en tidlig kveld på dem da de sloknet totalt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2013 Så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 3. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Om en uke skal Storm debutere på utstilling - valpeklasse 4-6 mnd. Han kommer på innkalling som et skudd og sitter som en prest men kan ikke stå i ro mer en 2 nanosekunder Så det skal bli "morsomt" ja! Trenger et par gode tips til innlæring av stå! Når Amigo var valp så stod han bare som han skulle uten trening. Han fikk heller aldri godbit for det var heeeelt uinteressant for ham Denne karen er mer propell men han er fokusert på mat da. Så da er det vel håp i hengende snøre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Om en uke skal Storm debutere på utstilling - valpeklasse 4-6 mnd. Han kommer på innkalling som et skudd og sitter som en prest men kan ikke stå i ro mer en 2 nanosekunder Så det skal bli "morsomt" ja! Trenger et par gode tips til innlæring av stå! Når Amigo var valp så stod han bare som han skulle uten trening. Han fikk heller aldri godbit for det var heeeelt uinteressant for ham Denne karen er mer propell men han er fokusert på mat da. Så da er det vel håp i hengende snøre! Amigo er jo en drøm å vise! Kan jo begynne på Flat-måten og øke lengden han skal stå uten godbit gradvis? Eller bare stacke ham, men kanskje vanskelig om han har valpe-lopper? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Det er myyye lopper i blodet ja Men skal gjøre mitt beste - heldigvis er det bare valpeshow så da gjør det vel ingenting med litt gladvalpfakter i ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Omvent lokking! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Far og sønn slapper av i sofaen :wub: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 For noen nydelige gutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 9. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Vi har vært ute og kost oss i dag! ...og i morgen skal vi debutere på utstilling i Ølen... har trent kun bittelitt på stå pent så det får vel stå sin prøve 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Så pene gutter Lykke til i morgen!! Går nok flott 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Huff nå måtte jeg løpe inn i tråden, leste på facebook om en stabij-valp som var borte. Men den het heldivis ikke storm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 10. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Nei denne bor på østlandet et sted og heter Saga og er bare fire måneder gammel Håper virkelig at de finner henne igjen snart - jeg hadde hatt totalt panikk hadde det vært Storm som var forsvunnet i kulden! Vi har derimot vært på utstilling i Ølen i dag og han fikk kjempefin kritikk og oppførte seg eksemplarisk. Han tok alt ståket med knusende ro og la seg til å sove midt på gulvet etterhvert som finalene nærmet seg. Han ble BIR og BIG 1 i meget sterk konkurranse med seg selv Kritikken: “Korrekte proporsjoner og benstamme, korrekt hodeform, kan ha mørkere pigment rundt øynene. Velbårne ører, korrekt hals og overlinje, tilstrekkelig forbryst. Korrekt brystkasse, korrekt vinklet bak. Utmerket steglengde, meget lovende”. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 De turbildene var bare herlige Grattis så mye med en så lovende og fin kritikk, og med BIR/BIG Så stor han er blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Oj, så stor han har blitt! Hvor gammel er han nå? Og gratulerer så mye med så lovende kritikk og BIR/BIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Koselige turbilder Gratulerer med fin kritikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 ... og så var det slutt på idyllen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Der begynte visst unghundstiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Jepp og det med et brak! Han har vært alene hjemme i flere måneder uten at det har kommet så mye som en tisseflekk.... han har kost seg i korga si og sovet for det meste. Helt til nå altså.... fyttigrisen! Jeg innrømmer at jeg fikk høyt blodtrykk og trang til å klistre dyret opp etter veggen når jeg kom hjem fra jobb trøtt, sulten og sur. Tykjen er jo bare sååå happy når jeg kommer så det går jo ikke an å kjefte heller. Spørsmålet er bare hva jeg skal finne på nå. Det er utelukket å ha ham alene mens jeg er på jobb; det er nå helt sikkert. For jeg har lyst å beholde huset mitt sånn noenlunde intakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts