Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei fra Anne og Ozu!


Tabris
 Share

Recommended Posts

Heisan alle. *vinke*

Jeg er 35 år gammel kvinne som bor med samboer,valp og to katter på det forblåste vestland. Jeg jobber innenfor oljebransjen, har tatt master i religionsstudier og har ellers en del geekinteresser.

Når det gjelder hunder, så er mine hovedinteresser innenfor hundeatferd, raselære og hundetrening. Vi har nettopp fått oss en Japansk Spisshund-valp som vi har kalt Ozu (etter den geniale japanske filmregissøren Yasujiro Ozu). Jeg måtte avlive min kjære hund for to år siden, og det var nå rett tid til å få en liten valp i hus igjen.

Jeg er allerede temmelig forelsket i den lille pelsdotten, og har tenkt å forsøke meg på både utstilling, lydighet og agility med ham. Jeg har registrert meg her for å både få og komme med innspill, råd og hjelp når det gjelder dette. Jeg har også en blogg hvor jeg de som ønsker kan følge Ozu og meg selv fra valpeben av i prosessen til utstillings- og lydighetsringen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Hvilken rase hadde du tidligere? :)

Takk. :) Jeg hadde en blandingshund. Uvisst hva hun var blanding av da hun var en omplasseringsvalp, men høyst sannsynlig en korthåret collie/fuglehund-mix med noe annet oppi i tillegg. Så ut og oppførte seg som en border collie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...