Shlush Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 nydelige bilder :-D er det back on track du har på frembena? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Det er leddbeskyttere fra Rehab Han har strukket leddbånd, så må bruke disse til det blir bra igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Det er leddbeskyttere fra Rehab Han har strukket leddbånd, så må bruke disse til det blir bra igjen. Aah Jeg vurderte å kjøpe til prikkedyret som beskyttelse til vinteren pga skare, men finner vell noe billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 På tide å oppdatere tråden litt? Vi er inne i en rolig periode pga praksis om dagen, men det takler Vegas veldig fint: Uansett hvor travel vi er så har vi alltid tid til å trene agility. I januar gikk vi vår andre konkurranse(uoff), og endte med en 2. og en 3. plass av tre muligheter for plassering. Veldig fornøyd med dyret. I februar nå skal vi gå vårt første offisielle stevne, så kommer våren med masse treninger, agilityleir i sverige, og enda flere konkurranser. Bikkja er kommet seg veldig i agility, nå er det mer handlingen det står på Noen bilder fra sist konkurranse(tatt av T.dyrdal): Også litt forskjellige bilder fra den siste tiden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Tror jeg fikk til å laste opp film på youtube. Beklager den skrekkelige sangen http://www.youtube.com/watch?v=aU1oI1lpfIo Jeg roter litt, som alltid, og vi har mye å jobbe med, men gud som vi koser oss på banen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 29. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2014 Det finnes ikke noe vakrere enn en engelsk setter altså! Kommer alltid til å være hjertereasen min og den vakreste rasen jeg vet om Og så er de så glade og ukompliserte og vil være venn med alle Lykke til på konkurranse, skulle ønske jeg turte å konkurrere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Da ønsker vi vårt nye familiemedlem, Tesla velkommen Jeg tok henne med hjem 1.Mars, og nå er det bestemt at hun skal få bli her resten av livet sitt. Å ha belger har alltid vært en drøm/et ønske for meg, og nå sitter jeg med ei herlig jente i hus. Planen for henne er lydighet og agility, men man skal ikke se bort i fra at vi prøver oss litt på spor etterhvert. Tesla var litt forsiktig rundt Vegas i starten, men nå har hun tødd opp litt, og det ser ut som om de trives i hverandres selskap. De leker ihvertfall godt sammen, og når de slapper av så sniker Tesla seg nærmere og nærmere Vegas. Utrolig dårlig kvalitet på bildene, men det skal vi få fikset når jeg finner kameraet mitt Nettopp hentet og på vei hjem Her har de nettopp møttes og gått en liten tur sammen, og Vegas er helt sånn " " Tur i regnet i går. Hvem liker regn, belgeren eller setteren? Går en spennende tid i møte, det er ihvertfall sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Hun er utrolig nydelig Christine, gratulerer igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Yaaay! Blir moro å følge dere! Og så fint navn hun har fått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 åååh :-D misunnelig!! grattis :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Jeg har ikke helt fulgt med her, er det hund fra Carina? Gratulerer Hun var nydelig, og kjempe tøft navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Gratulerer! !! Vegas er som vanlig smashing , og Tesla er jo supersøt! Digger navnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Så søtt uttrykk hun har Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Gratulerer Så søt hun var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Gratulerer med at hun blir værende Jeg tror hun har litt lyst til å ta med seg Vegas og trene litt lydighet sammen med oss altså. Jeg ser på bildene at hun sier det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Gratulerer med ny hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Grattis, hun var vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Åååh grattis! Så utrolig gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Tusen takk, alle sammen Artig at dere liker navnet hennes! Brukte ca hele bilturen hjem til å smake på navn, og når en Tesla kom kjørende forbi ble det med ett klart hva hun skulle hete. Jeg har ikke helt fulgt med her, er det hund fra Carina? Gratulerer Hun var nydelig, og kjempe tøft navn Det stemmer. Er Minuet som har fått seg nytt navn Gratulerer med at hun blir værende Jeg tror hun har litt lyst til å ta med seg Vegas og trene litt lydighet sammen med oss altså. Jeg ser på bildene at hun sier det Du ser det ja ? Tipper jeg blir å komme på torsdagstreningene når gubben har gått ferdig hverdagslydighetskurset, sånn ut mot våren en gang Nå har vi nettopp vært på vår 2.agilitytrening sammen, og jeg gleder meg til å fortsette fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Det stemmer. Er Minuet som har fått seg nytt navn Det var det jeg trodde Så moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Liten update fra oss: Her går ting fortsatt veldig bra. Tesla fikk løpetid i forrige uke, noe som er uvant for oss alle. Jeg syns Vegas er kjempeflink. Først kommer det en ny hund i hus, og attpåtil får hun løpetid. Han hører på oss når vi sier nei, og han får fint til å slappe av ved Tesla inntil seg i sofaen. Nå er han med pappa på hytta, sånn at han får koblet av og rørt seg litt. Om få uker drar vi opp på fjellet ,alle mann og skal være der hele påsken Slenger med et par bilder fra de siste dagene: Han begynner å se bedre ut etter angrepet Tesla lager snøengler En som syns det er dritkult å leke Jeg måtte bare lage en liten bildeserie av de tre bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2014 Grattulerer igjen, håper dere dukker opp på trening etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts