Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi skulle egentlig ha E-valp vi. Men så ville mannen ha basenjivalp til jul i år. Så da håper vi det kommer tispe til oss fra D-kullet som blir født om ca 3 uker. (Som dere skjønner, er dette veldig kanskje, vi aner jo ikke hva som kommer!)

E-navnet var allerede bestemt, så nå trenger vi hjelp til å tenke helt nytt! Jeg liker best to-stavelsesnavn, og vi vil gjerne at det skal være litt spesielt og morsomt! :)

Skrevet

Diricawl - This plump, flightless bird escapes danger by vanishing in a burst of feathers. Muggles knew this bird as the "dodo" and believe that it is extinct, being unaware of its ability to vanish at will. (Harry Potter)

Diri til vanlig :P

Eller rett og slett

Dodo, som fuglene fra Iceage. Basseluskene og Dodo fuglene er jo litt "ur" begge to :P

5412820672_196ebce266_z.jpg

Skrevet

Delta! Det var flott. Det skal jeg foreslå for mannen! :D Likte Dill også. Jeg foreslo Dilt, men da bare lo han :(

Deilig tror jeg kan være litt rart å rope i skogen :P

• Like 2
Guest Christine
Skrevet

Noen afrikanske jentenavn:

Dumi (inspirasjonen)

Diara (gave)

Darya (med kunnskap lært)

Daia (evig glede i morgen)

Skrevet

Nå har jeg lest opp alle forslag for mannen, og han sier nei, nei og nei til alt, unntatt Delta og Drama! Flere forslag i samme stil? Skader ikke om det passer sammen med Joshi og Tufani :) (Ja, jeg vet det er to veldig forskjellige navn :P Men begge er vind-relaterte, og på swahili) :)