Gå til innhold
Hundesonen.no

Manchester-tur


FlippogRime
 Share

Recommended Posts

Eg og kjærasten med familie reiser til Manchester neste torsdag. Er det nokon her som har vore derog har tips til kva ein bør få med seg? :) Steder, butikkar, museum eller liknande? Aller helst skulle eg visst om ein hesteutstyrsbutikk ;) Fotballkamp er allerede avtalt lørdagen, men har tre dager til å fylle opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Manchester om 6 timer :P Så¨bare å hyle ut om dere har noen ideer :aww: jeg skal iallefall shoppe, også skal vi på michael mcintyre på lørdag :D :D

åååå..... jeg vil også på michael mcintyre! Misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :-P skal på primark og shoppe iallefall. Noen som vet om dyrebutikk der borte? Glemte å Google og sjekke hvor/om det var.

London eller Manchester? Pets at home har avdelinger nær de fleste storbyer ihvertfall. Tror faktisk vi har vært på PAH i Manchester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.petsathome.com/webapp/wcs/stores/servlet/Info_10601_pets-at-home-salford-store_-1_10551

Du må ut av tjukkeste sentrum, men hvis dere ikke har bil så er ikke taxi veldig dyrt, ellers går det alltid busser til disse retail-sentrene. Der finner man også en del andre store kjeder med klesbutikker, Argos ("altmuligbutikk") og sånt som kan interessant også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...