Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal ikke i din retning på en stund, men har 2-3 rådyrskanker i fryseren som egentlig skal i søpla fordi jeg fikk 6 nye elgskanker for en uke siden.

Skrevet

Vi har noe hjort, om det gjør samme nytten. Og vi må treffes snart igjen! Hvordan er formen til Tesh? Er hun ferdig å løpe snart?

Skrevet

Hvis noen har overskudd på noen som helst type skank - rådyr, hjort, elg - så er jeg også veldig interessert. Har forsøkt å kontakte lokale jegerklubben her, men får ikke noe svar fra de. Kjenner ingenting i området som driver jakt. Har noen naboer som driver med fuglejakt, men har ikke mannet meg opp til å spørre rundt etter skank og/eller slaktavfall (som jeg også er interessert i) enda.

Skrevet

Hvis noen har overskudd på noen som helst type skank - rådyr, hjort, elg - så er jeg også veldig interessert. Har forsøkt å kontakte lokale jegerklubben her, men får ikke noe svar fra de. Kjenner ingenting i området som driver jakt. Har noen naboer som driver med fuglejakt, men har ikke mannet meg opp til å spørre rundt etter skank og/eller slaktavfall (som jeg også er interessert i) enda.

Kom hit, så skal jeg vise deg alle containerene vi har her i bygda der det er fri tilgang på skanker/hoder/skinn! Du plukker, jeg peker!

• Like 1
Skrevet

Kom hit, så skal jeg vise deg alle containerene vi har her i bygda der det er fri tilgang på skanker/hoder/skinn! Du plukker, jeg peker!

Supert! Skal se om det ikke kan bli aktuelt med en tur.

• Like 1
Skrevet

Supert! Skal se om det ikke kan bli aktuelt med en tur.

Ellers så har jeg en 5-6 stk liggendes i fryseren :)
Skrevet

Å shit, jeg har jo kaninpels i boden som jeg skulle fikse jeg! Om de lever enda er noe annet kanskje, om de gjør det, og kaninpels duger så kan du godt få noen av de!

Skrevet

Å shit, jeg har jo kaninpels i boden som jeg skulle fikse jeg! Om de lever enda er noe annet kanskje, om de gjør det, og kaninpels duger så kan du godt få noen av de!

Har du glemt igjen levende kaniner i boden din :| ?

Skrevet

Har du glemt igjen levende kaniner i boden din strong>ression.gif ?

Haha, det var den ordlegginga mi da :P Mente om de ikke var ødelagt hihi! Nei, kaninen er nok død og ligger i frysern den, og ganske sikker på at den ikke lever ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...