shira Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Så stor han e. Ser det gått når han sitt lamme Venus. Men kjempe søt Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Hehe, ja, han begynner å bli en stor gutt, høyere og tyngre enn Venus allerede, men hun er fortsatt lengst Uansett, han er en herlig hund, fy søren jeg føler meg heldig, så nå bare krysser jeg fingrene for at han skal være frisk og holde i mange, mange år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Her er onkelen til Cujo, med opprykk til kl II, så kanskje vi også har en mulighet i lp-ringen etter hvert? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Ja, også her er foreldrene da, bildet jeg postet av dem tidligere funker ikke lenger, så her er nye. Mamma, Rosa: Og pappa, Goliat: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Jammen se där ja, han växer och gror ben 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Gror bein ja, hehe. Det er liksom dem som har vokst aller mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 (endret) Såå søt Edit: så flott mora er! Endret 17. Januar 2013 av Teserere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Edit: så flott mora er! Ikke sant Synes hun er nydelig, jeg også. Pappan er fin han også, men jeg er liksom så svak for de korthårete, jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Ikke sant Synes hun er nydelig, jeg også. Pappan er fin han også, men jeg er liksom så svak for de korthårete, jeg da Jeg og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Ferske bilder av gutten? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Ferske bilder av gutten? Det kommer, det kommer - er meldt fint vær her nå noen dager, så da blir det knipsing 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Da har jeg smelt sammen litt valpebilder av gullet mitt her: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 8. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 er det mulig å være såå søøøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Da kommer det noen nye bilder, endelig. Vi har startet med lydighetstreningen, og jeg kan ikke klage, for lillegutt er fryktelig engasjert og flink han Litt innkjøringsproblemer i starten må man ta med i beregningen. Men så etter hvert tok han hintet. Her tok vi bilder, dag nr to med trening: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Det øverste treningsbildet var helt herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Det øverste treningsbildet var helt herlig Haha, ja, det med ballen over hodet og blikket i bakken? Han er så skjønn, men ikke så kjapp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 [img=http://i1052.photobucket.com/albums/s443/Bitmeg/Sesongstart%202013/296_zps41fc1ba2.jpg] Litt innkjøringsproblemer i starten må man ta med i beregningen. Fantastisk [img=http://i1052.photobucket.com/albums/s443/Bitmeg/Sesongstart%202013/563_zpsa5283a59.jpg] Herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Siden sist, Cujo har debutert i utstillingsringen ved Nordhordland hundeklubb i helgen som var, med BIM valp, som resultat. Også vokser han da: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Hehe, "noen" har vokst bittelitt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Han ser flott ut hele veien han der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Sukk altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Så otroligt härlig och charmerande han ser ut, älskar den översta träningsbilden av Cujo och grattis med BIM valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Nå er knotten snart ni måneder, så jeg får hive inn et par av de nyeste bildene av ham Ved Bryggen i Bergen. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts