Gå til innhold
Hundesonen.no

Decoupage


sham
 Share

Recommended Posts

Ooh perfekt til julegaver! Hvor kjøper man lakk?

Trenger ikke lakk, bare fin serviett som du tar av alle lag på, en hvit glatt kubbelys, og en skje. Koker vann, putter skjea oppi, tørker av vannet og tar den på servietter som du holder på lyset. Lett som bare det:) servietter kan du klippe til hvordAn du vil ha det:) bilde kommer etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Teller ned dagene, kanskje blir det født tispe til meg i starten av august.  Jeg har veldig ønske om en en bestemt farge men vet at good dog has no colour... Har det vært et issue for dere? Tør ikke nevne d for oppdretter, er en sånn bagatell hvis hunden oppfyller alle andr3 krav.  Føler det blir for dumt å si at jeg vil den fargen. Noen med formening?
    • Gøy at du oppdaterer etter så lang tid! Utrolig fin hund
    • Lån den rasen du vil ha. Jeg har 3 barn og har bare hatt hund med 0 og 1 barn før. Jeg har passet hunder store og små. Da får du feeling for hvordan d blir med barn plus hund.  Det er ikke lett. Barna krever enormt, egentlig mer jo eldre d blir, kjøring hit og dit, fritidsaktiviteter, bursdager. Barn inn og utav huset hele tiden.  Pass hunder forskjellige raser det neste året, har merket selv at store bruksraser passer dårlig for meg akkurat nå, slik at det blir en mindre hund som er god familie hund og fin brukshund for meg.  Jeg har ikke hatt hund på 5år grunnet småbarn. Har nå 3,5 og 11. Ønsker ikke å vente lenger nå. Hos meg er jo hunden livsstil, både når d gjelder aktivitet og trening. Har ingen andre "hobby", hund blir likesom mitt. Men om det blir travelt og kommer sikkert til å angre helt til hunden er 2 år 🤣
    • Vi har innsett at det er positivt å få kvalp seint om våren med tanke på ver og  muligheit for hundepass/jobb men ulempa er at kvalpen/ vi i familien har rett alder for kvalpekurs når alle har ferie 🙃 Vi brukar avledning og stopp/roe, så jobbar med å overføre det til 12åringen. 
    • Optimalt sett vil jeg ha stor SUV-varebil ala Toyota Landcruiser, men bilen skal også være høvelig billig å kjøre til jobb med, har 25min en vei, ikke bomring.  Forhåpentligvis er det enda noen år til jeg må ha ny bil, men caddy er veldig anvendelig. Billig i drift og en Caddy maxi har god lengde i bagasjerommet, ca 2,2m. Da får jeg plass til to store hundebur og kanskje en kickbike, det er planen iallefall. Også har man jo ofte et budsjett også. Landcruiser er ikke av de billigste, hverken å kjøpe eller kjøre.  Hadde jeg vært deg ville jeg sett på en hel-elektriske bil. Mer å velge i 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...