Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg Hundeklubb 10-11. november


SusanneL
 Share

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

GLADELIG! Jeg hater nemlig dommere som kaster dem ut og er frekke ovenfor dem

Jeg skal bruke penga mine på løøøv-weekend i stedet.

Jeg er der, med bare Lexi (og kanskje Steinar og gubben også da), og kan sikkert være holde-hjelp o.l. for deg

Noen som har mulighet til å stille en golden tispe på søndag..? Hun trenger gulsøyfe for å få registrert Ag og Hopp championat. Kan jo håpe dommeren har en god dag :rofl:

Takk, Siri. Jeg fikk karret meg inn her på hundesonen igjen nå, long time - no see...

Det er altså Kenya som er meldt på til Kongsberg, og skulle gjerne hatt en flinkiss til å stille henne. Jeg skal dit, så møtes isåfall bare i hallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å stille en golden tispe på søndag..? Hun trenger gulsøyfe for å få registrert Ag og Hopp championat. Kan jo håpe dommeren har en god dag :rofl:

GLADELIG! Jeg hater nemlig dommere som kaster dem ut og er frekke ovenfor dem ;)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er der, med bare Lexi (og kanskje Steinar og gubben også da), og kan sikkert være holde-hjelp o.l. for deg ;)

3 valper og 6 voksne, jeg vet hvem alle valpene er, men hvem er de voksne?

Nå gleder vi oss voldsomt, jeg og jentene. Jeg TROOOOR lillegutt slipper å være med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 voksne og 16 valper. En god del fler enn jeg hadde forventet!

I know... Litt annerledes enn 10-12 i Letohallen - men likevel et mer normalt påmeldingstall, tross alt.

Dog, så mye for å melde på Foenix i håp om at det var nok en "liten utstilling" med mindre konkurranse og mer fair vinnersjanser... :D

Det er for øvrig maks 19 hannhunder.

Og jeg spør igjen - hvorfor har jeg tispe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 valper og 6 voksne, jeg vet hvem alle valpene er, men hvem er de voksne?

Nå gleder vi oss voldsomt, jeg og jentene. Jeg TROOOOR lillegutt slipper å være med. :)

Ja, jeg så det jeg også... er som vanlig veldig nysgjerrig på hvem de andre er :lol: Hvilket nr er Kiyomi?

Edit: Lexi er nr. 0522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det jeg også... er som vanlig veldig nysgjerrig på hvem de andre er :lol: Hvilket nr er Kiyomi?

Edit: Lexi er nr. 0522

Yari er nr 36 i ringen. Før henne er en hannvalp og etter henne ei eldre tispe. Kiyomi er nr 42 i ringen. Og nr 0525- altså er det minst 4 tisper. Lexi går i unghund eller åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...