Stine Skrevet 3. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 1 uke allerede Gud tia flyr... Han veier nå 658 gram og hun 564 gram. så de har doblet fødselsvekta si idag Astronomy Domine (Tispa) A Great Day For Freedom. Pølsedyr 5 Siter
Bikipile Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Jeg skal til Klekken i morra (og da er jeg jo ikke sååå langt unna, det var dette med å være vant til lange avstander), så hvis Tuva og de små blir borte i løpet av dagen, vet du hvem som har kidnappet dem :angel: 1 Siter
Stine Skrevet 3. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Klekken er jo i nabolaget det ja Siter
Toril Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Skrevet 3. Januar 2013 Jeg skal til Klekken i morra (og da er jeg jo ikke sååå langt unna, det var dette med å være vant til lange avstander), så hvis Tuva og de små blir borte i løpet av dagen, vet du hvem som har kidnappet dem :angel: Man røper ikke sine skumle planer.....(kan du ta en tur hit m dem også)... 1 Siter
Bikipile Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Skrevet 4. Januar 2013 Klekken er jo i nabolaget det ja Altså, når man må kjøre halvannen time bare for å kjøpe bukse (regner ikke med Geilo, for der er alt svindyrt), da blir jo alt et steinkast unna Man røper ikke sine skumle planer.....(kan du ta en tur hit m dem også)... Helt i orden Jeg setter igjen Lexi, så merker hun ikke at de små er borte med en gang... Gud, jeg er god til slikt - men kanskje litt ærlig, siden jeg røper planene veldig 2 Siter
Stine Skrevet 4. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2013 Lexi kan du mer enn gjerne sette igjen!! 2 Siter
Stine Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Pølsedyra er 2 uker idag, og begge har åpna øya Vigdis 961 gram. Lukas 1102 gram. Vigdis Det ble Vigdis og ikke Nille, så får vi håpe at vi ikke ombestemmer oss flere ganger 5 Siter
Stine Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Vi ser allerede nå forskjell i "personligheten" dems, Lukas er en bedagelig stor gutt somligger på rygg og sutter pupp, han sover så og si alltid på rygg midt i kassa. Han sovner også når vi plukker han opp, gjesper en gang og sovner Vigdis er mer mammadalt, hun skal helst ligge med hodet oppover Tuva, og sier ifra høylydt hvis ting ikke er som det skal! Hun er mer sprelsk, og roer seg sjeldent når vi plukker hun opp. 1 Siter
shira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Gratulere med valpene, gleder meg til å følge de 1 Siter
Teserere Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Herlige da og Vigdis var kult (det heter bilen til en venninne ) 1 Siter
Stine Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Bilen faktisk Ja, hu var en Vigdis bare 1 Siter
Teserere Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Vigdis og Bodil er supermatch da! 1 Siter
Rocket Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Skrevet 11. Januar 2013 Vigdis var et knall navn da, søskenbarnet mitt heter også det! Ene islandske presidenten eller noe sånt het også vigdis! Hærlige små saker! 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Gratulerer med 2 skjønne små Trist med den siste Siter
SFX Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 For noen fleskepølser! En lurer jo på hvordan noe sånt skal klare å gå etter hvert (Foenix i mitt siste kull fryktet jeg at aldri ville klare å stable seg på beina, hun fløt utover på magen sin...) Siter
Stine Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 For noen fleskepølser! En lurer jo på hvordan noe sånt skal klare å gå etter hvert (Foenix i mitt siste kull fryktet jeg at aldri ville klare å stable seg på beina, hun fløt utover på magen sin...) Tro meg, jeg har vært bekymra for at begge to skulle svømme rundt Men Vigdis begynner å gå mer og mer nå, Lukas er litt tregere, men han får stabla seg på alle fire bein sånn innimellom Siter
SFX Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Skrevet 14. Januar 2013 Tro meg, jeg har vært bekymra for at begge to skulle svømme rundt Men Vigdis begynner å gå mer og mer nå, Lukas er litt tregere, men han får stabla seg på alle fire bein sånn innimellom Jøss, imponert! Jeg tror Foenix var borti fire uker før jeg følte at hun gikk uten å lage skrubbsår på magen, og de andre var også bikket tre uker før de gikk mer enn de ålet. Men derfra gikk det veldig fort, og nå har hun i hvert fall veldig mye spring i beina sine Siter
Stine Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Ja, jeg er litt imponert over dem, at de i det hele tatt klarer å løfte den pølsemagan opp av gulvet 2 Siter
Stine Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Nå er det 3 uker gamle, og Lukas veier 1538 gram og Vigdis 1362 gram Mest bilder av Lukas idag, siden Vigdis ikke var så sammarbeidsvillig Men først en liten snutt fra igår http://s1257.photobucket.com/albums/ii512/Norwegianbull/?action=view¤t=MVI_2426.mp4 Lukas sin favoritt stilling. Sure Vigdis og trøtte Lukas Vigdis. 2 Siter
Tinkie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Åh, jeg blir rent valpesyk, jeg! Kuro ble VELDIG interessert av lydene Lukas lagde i den filmen! 1 Siter
Stine Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gi fra meg Lukas, han har så til de grader krøpet under huden på meg Det er forresten Vigdis som virrer rundt i filmen og surver Istad fikk de ormekur, gikk sånn tålelig greit, men jeg kjente at de har fått tenner De vokser så altfor fort Siter
Maria Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Guri malla, for noen små klumper. Supersøte er de Og digger navnet på tispa! haha. Hu passer perfekt inn hos dere, indeed. Blir spennende å se hvordan de utvikler seg fremover. 1 Siter
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Lukas sin favoritt stilling. Herregud! Han er helt utrolig feit! Herlig! Så fine valper dere har fått dere! Kan det være verdt et forsøk å beholde Lukas eller er dømt til å skjære seg? 1 Siter
Recommended Posts