Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsklær til jakthund


Recommended Posts

Jeg har jo selvfølgelig enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg til Hamar, og har til dags dato enda ikke funnet en drakt jeg liker og i de fargene jeg vil ha. Men tenkte å prøve noe nytt i år, hva syntes dere? Hvilken er best? Evt hva slags forandringer bør jeg gjøre. (begge outfittene her hentet fra H&M)

:antrekk1.jpgantrekk2.jpg

Dette er hundene som skal stilles:

319_47639928992_9307_n.jpg180828_10150146456803993_901316_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med litt jakt-ish da? Som noe alà denne jakken med matchende skjørt?

395958_103283493125224_72785824_n.jpg

Så den ikke så godt der da, en grå tweed type. Mange folk med jaktlige raser som stiller i slikt, syntes det er stilig.

Men likte den grønne også, og veldig anvendelig :)

(I forhold til ulike raser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla virker veldig "skrikende" og vil nok dermed ta bort mye av oppmerksomheten fra hunden!

Jupp, uff, kanskje jeg bare må kjøpe begge buksene. Da har jeg et antrekk å ha på meg til utstilling og et til andre sosiale samvær hvor jeg vil ha oppmerksomheten på meg :P

Hva med litt jakt-ish da? Som noe alà denne jakken med matchende skjørt?

395958_103283493125224_72785824_n.jpg

Så den ikke så godt der da, en grå tweed type. Mange folk med jaktlige raser som stiller i slikt, syntes det er stilig.

Men likte den grønne også, og veldig anvendelig :)

(I forhold til ulike raser)

Ja har kikket litt på tweed, de hadde en full drakt på H&M når jeg var der sist, tenker å se om den er der også. Men hender jo jeg stiller andre raser også, og vil jo kunne bruke den på den evt. hunden jeg skaffer meg. Føler grønt også passer til det meste, både sobel, rød, tricolor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir den grønne denne gang, forutsatt at de har den i butikk. Men med min flaks har de sikkert ikke det...

Det er det nærmeste jeg har kommet drømmedrakten min, kunne tenkt den litt mer jaktgrønn men det er så godt som umulig å få tak i i den prisklassen.

EDIT: Takker veldig for så bra respons, og at dere får meg på realistmatta! Jeg hadde definitivt vært crazy og gått for lilla bukse kjenner jeg meg selv rett. Men til 200kr kan man jo kjøpe to bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke stille i sin peneste jaktdress da Siri...?

Det passer veldig bra det, og det mener jeg. Men min "fineste" jaktdrakt er en litt for stor bukse fra Chevalier (grønn) og en brun og rosa Bergansjakke :P

Også så satser vi jo på å komme til BIS Veteran på lørdag, og da må man jo løpe i finaleringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt grønn til brun hund :)

(Jeg skal kjøpe grønt utstillingsantrekk til mine brune/hvite når jeg etterhvert får litt bedre råd)

Jeg drømmer om en skikkelig jaktgrønn en, med både skjørt og bukse til, men dette duger i mellomtiden :) Er jo lutt mer casual.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok i ola bukse og grønn fleece jakke. Ikke så spennende, men får ikke handlet noe før Hamar.

Men jeg får plukke opp litt tips på Hamar :)

Det funker som bare rakkern det, tror ikke de er mange i vår ring som pynter seg noe særlig :P Ihvertfall ikke med tanke på fargene til hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den grønne jakken idag :D

Det gjorde jeg og, den grønne jakken, buksen og en lys mintgrønn blusesinglett. Og flaks i det hele var at de hadde min str + at det var salg på alt sammen :) Altså brukte jeg halvparten av det jeg trodde jeg skulle bruke!

Håper kanskje noen snille soniser får tatt noen bilder til helgen, så kan jeg endelig legge ut bilde i tråden for å vise sine utstillingsklær :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...