Gå til innhold
Hundesonen.no

NY HJEMMESIDE:)


Kine Helen

Recommended Posts

Skrevet

Ikke for å kritisere, men istedet for og skrive fin, bra osv om hjemmesiden kan det kanskje være på plass med litt konstruktiv kritikk. Hva er bra med siden? Hva er ikke fullt så bra med siden? Tror det kan hjelpe trådstarter mer. Les annonseringen i denne delen av forumet

Kan ta et eksempel:

Hva er bra med siden til Kine?

Den er oversiktlig og ren.

Ingen masete GIF's eller blinkende ikoner

Venstremenyen er pent satt opp. Veldig lett og navigere på siden

Hva er mindre bra

Logoen er for liten

Hadde vært fint med større skrift i overskriftene på hver enkelt del på siden.

Annet:

Siden mangler doctype. Det kan føre til problemmer Sett dette øverst i koden:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">


 

Det mangler tittel i splashen(den første siden du kommer til)

Sånn, nå har hun fått noen tips til hva hun kan gjøre bedre, rette på osv.

Samtidig vet hun hva hun har gjort bra.

Skrevet
Ikke for å kritisere, men istedet for og skrive fin, bra osv om hjemmesiden kan det kanskje være på plass med litt konstruktiv kritikk. Hva er bra med siden? Hva er ikke fullt så bra med siden? Tror det kan hjelpe trådstarter mer. Les annonseringen i denne delen av forumet

Kan ta et eksempel:

Hva er bra med siden til Kine?

Den er oversiktlig og ren.

Ingen masete GIF's eller blinkende ikoner

Venstremenyen er pent satt opp. Veldig lett og navigere på siden

Hva er mindre bra

Logoen er for liten

Hadde vært fint med større skrift i overskriftene på hver enkelt del på siden.

Annet:

Siden mangler doctype. Det kan føre til problemmer Sett dette øverst i koden:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">


 

Det mangler tittel i splashen(den første siden du kommer til)

Sånn, nå har hun fått noen tips til hva hun kan gjøre bedre, rette på osv.

Samtidig vet hun hva hun har gjort bra.

Tusen takk espen.. hva gjør den koden.. skal lage større logo, må bare grine meg til at noen kan gjøre det for meg:) og fikse på første siden.. hehe.. har den kun fordi scriptet ikke ville funke på .se domenet mitt. mest .com domenet funket det som bare juling på:lol:

Skrevet

Det er bra du *tar oss litt i nakkeskinnet* Espen! =D>

Prøver som regel å skrive litt mer enn "fin" jeg, men jeg skal bli bedre på kommenteringer, selv irriterer jeg meg både grønn, gul og blå på korte kommentarer så :lol:

Vel altså:

Likte Designet ditt, siden ble fin, oversiktelig og ren.

Inngangsbildet var kjempeflott.

Neste "forside" var litt tom, men regner jo med at det kommer mer saker etterhvert, savner også Bilder, og alltid kjekt med litt fakta om rasen kontra dine erfaringer ;)

Skrevet

Har du prøvd med andre bakgrunnsfarger, Kine? En litt varmere enn hvit med svart skrift kanskje?

Ellers så det oversiktelig ut.

:D

Skrevet
Har du prøvd med andre bakgrunnsfarger, Kine? En litt varmere enn hvit med svart skrift kanskje?

Ellers så det oversiktelig ut.

:D

Skal se om jeg får det til en dag..:D er helt ny på dette kode og script greiene.. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...