Mirai Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hjelpes, dere kan mye om hverandre . 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg tippet Nevø (eller var det onkel?) Det var det første eg tippa òg, men eg fekk det ikkje heilt til å stemme . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Helt blank jeg. sikkert et "åååå selvsagt"svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 pokker, feil info ! Hera er rett! Til mitt forsvar ble jeg alvorlig forstyrret av en tobeint valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Line får skrive da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hmm, lettere å gjette enn å skrive Er ute etter navnet på en hannhund, gr 5, bor ikke hos sin første eier lenger, eier har nå en hund i gr 8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hmm, lettere å gjette enn å skrive Er ute etter navnet på en hannhund, gr 5, bor ikke hos sin første eier lenger, eier har nå en hund i gr 8. Ask til Marie som nå har toller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Stemmer Å nei, da må jeg finne på noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Eieren har 2 gruppe 1 hunder. En av hvert kjønn. Tispa har hun på fôr. Hva heter hannen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hjelpes, dere kan mye om hverandre . Stalkere hele gjengen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Stalkere hele gjengen... Gjett da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 janson sin Mikke? Nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 janson sin Mikke? Nei? Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Daaaaaaaaaaaa har jeg ikke peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Asti selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Asti selvfølgelig Ja, så klart. Din tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fankern Hvilken gr 10 hund skal få seg nye eiere hvor både nåværende og ny eier er soniser - hva heter hunden, hvilken rase, og hvem er den nye eieren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fankern Hvilken gr 10 hund skal få seg nye eiere hvor både nåværende og ny eier er soniser - hva heter hunden, hvilken rase, og hvem er den nye eieren? Jeg vet! Jeg vet! Men er det offentlig sonisinfo enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg vet! Jeg vet! Men er det offentlig sonisinfo enda? Hmmm tror da det siden det ble sagt på chatten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg vet! Jeg vet! Men er det offentlig sonisinfo enda? Nei, det tror jeg ikke. Jeg vet det ikke, iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Har ikke peiling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hmmm tror da det siden det ble sagt på chatten... Der er det jo ikke alle som henger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nå ble jeg jo ikke noe nysgjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts