Malamuten Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Så ufattelig trist, og urettferdig. Sitter her og gråter nå, og vet ikke helt hva jeg skal si. Men hvil i fred Fyda, og kondolerer til dere som er igjen. Stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Gråter med deg nå, Mari, det var virkelig ikke det utfallet jeg håpet på når jeg leste denne tråden. Det er så tydelig at hun var en hund som betydde så mye, og hadde et hjem med mye kjærlighet for henne. Hun skal i det minste være glad for å ha hatt deg til siste slutt. Hvil i fred, skjønneste Fyda, og kondolerer så mye til dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Dette var helt forjævlige nyheter En utrolig stor klem til Mari-familien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nei og nei! Dette var helt forferdelig å lese Leste tråden din i går kveld og tenkte når jeg våknet i dag at håper det går bra med Fyda. Skjønt jeg følte meg usikker på utfallet når jeg leste om symptomene du beskrev (sykepleieren i meg som tolker i øst og vest) - men jeg krysset fingre og tær og hadde et håp om det ville snu til det bedre. Det var derfor så uendelig trist å lese at det ikke gikk som det skulle... *klemmemassepådeg* Jeg kjenner hverken deg eller Fyda men dette gikk virkelig inn på meg Kondolerer så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fyda hadde masse kreft i lungene sine. Hjertet var veldig forstørret fordi det har jobbet så hardt for å kompensere. Hun fikk slippe fort etter jeg så røntgenbildene. Nå har jeg grått klærne mine våte av å skrive noen siste ord om henne. Jeg er helt forbanna knust. Jeg har ikke ord jeg! Tårene triller nå og de rant som en foss tidligere i dag når jeg lese de fine ordene du hadde skrevet om henne. Jeg vil bare gi deg en stor stor klem! Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor vondt og hvor j**** sånn som dette er... Pelsballen min har fått kommet opp i sengen i kveld og jeg kjenner frykten for å miste han en dag er alt for stor. Virkeligheten er helt forferdelig den! Livet er urettferdig og vi blir så alt, alt for glad i disse pelsballene våre. Det er godt når de er her, men helt ubeskrivelig vondt når de en dag ikke er mer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Tusen takk alle sammen. Det betyr så mye for meg at det er så mange av dere som bryr dere om oss og Fyda. Denne tråden skal bli god å hente fram den dagen alt ikke er like rått. Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Kondolerer kjære Mari, dette var grusomt trist... Føler med deg, tenker på deg, og håper du husker på hvor lykkelig du laget de siste årene til den herlige Fyda'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Huff, dette var trist lesing Mari.... Og jeg håpet i det lengste da jeg leste tråden her nå at det skulle ha et heldig utfall, men ut fra symptomene så syns jeg det så stygt ut . Utrolig trist dette, Fineste Fydaen som vi aldri har møtt, men allikevel elsket! Stor klem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Så forferdelig, det skulle jo ikke ende slik All medfølelse til deg, Mari <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts