tulip Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Fyda blir frisk igjen hun, visk henne i øret at Valpis vil gå tur igjen, så hun MÅ bli frisk hvis de skal prøve å leke litt sammen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Vi vil også, tulip! Tror jentene hadde funnet tonen jeg. Men jeg er veldig usikker på om hun blir med på søndag for å si det sånn... Marimannen er sikker på at hun klarer seg. Jeg må høre på han og dere, for jeg kjenner at hodet mitt ikke er til å stole på akkurat nå. Godt å ha dere sånn at tiden går litt fortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Krysser fingrene for at dette går bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 (endret) Å vente er noe av det aller verste jeg vet,all medfølelse med treg klokke Endret 2. Oktober 2012 av Toril 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Du Mari, det kommer flere søndager. Vi venter selvsagt til Fyda er helt frisk igjen, men du må pushe litt på Fyda vettu Hun trenger en liten påminnelse om hva hun kan glede seg til Dessuten har jeg kjøpt noen helt fantaaaaaastiske godbiter av hestekjøtt, hun må gjerne sikle litt på forskudd vøtt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Horses! Hørte du, Fyda?? Saftig hest! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Stor klem! Nå er dere vel på vei snart? Krysser fingrene Og selvsagt klarer Fyda seg, Thorvald har bestilt leketid når hun kommer til hektene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nå drar vi! Kryss fingre og tær og poter og ører (de som har lange nok)! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Vi krysser alt vi kan, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 XXXXX krysser alt vi har her for Fyda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Krysser alt. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 XXX (Kovu, Odin og meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Åh ikke artig lesning. Men veterinæren fikser. Helt sant! Her er det mye som krysses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Malle og jeg kommer gladelig helt herifra for å ha ... Uhm.. Kaosshow for dere! Hvis Fyda synes det høres ut som en friskhetsbooster, altså! Håper veterinæren gjør underverker, og at alt går bra i dag, og mange mange år fremover. ( Og jepp, jeg har hatt en hemmelig crush på Fyda en stund..) Masse lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Sender mange gode vibber og tanker retning Fyda. Stakkars gamle damen. Håper hun kommer seg *klemme på Mari* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Heia Fyda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 *heier og heier og heier her jeg sitter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Lykke til ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 The world has gone black before my eyes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 The world has gone black before my eyes. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hva skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Er hun ikke mer...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 The world has gone black before my eyes. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Å, Mari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts